Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kotistudio kokeilua=)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana juhanalappalainen, 28 Lokakuu 2008.

Vaimo toimi mallina

1. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Kotistudio kokeilua=)

Harvinaisen maalauksen näköinen naisvalokuva. - E

Edit: jotenkin hiton outo (ei vaimosi vaan kuva). Mä en todellakaan tiedä pidänkö vaiko en...
    Ihmeeliseen tilanteeseen mut laitoit nyt.

Tuo saa mut, tavallaan, voimaan jopa huonosti; värit ja kompositskut ym. (mikä ei, tietenkään, ole pelkästään huono asia :D);
    Olet tavoittanut nyt sellaisen sävelen joka on minun sieluuni kovin vieras, soi sisälläni oudosti.

Luulen, että kuvasi katseleminen kehittää minua... jos pystyn sitä kauankaan katselemaan...

Pitää tutkia myöhemmin lisääkin tätä. Ehkä.

- Eki

2. Vs: Kotistudio kokeilua=)

hehe:D

3. Vs: Kotistudio kokeilua=)

Juuh kyllä nyt on tainnut käydä silleensä, että on se kotistudio jäänyt tuon drigitaalisen käsittelypajan jalkoihin.
    Elikkä hiiri karannut näpeistä imo.

4. Vs: Kotistudio kokeilua=)

Ettäkö Lucisart ottanut vallan. ;)

Niille joille ei tokaisu aukene: http://www.lucisart.com/ Näitähän nykyään pukkaa kun sieniä sateella. On ilmeisesti muotia.

5. Vs: Kotistudio kokeilua=)

lusicart on kyllä hyödyllinen plugi mutta tässä ei valitettavasti o sitä käytetty=) peace

6. Vs: Kotistudio kokeilua=)

Pax

Niin, kunhan vaan jatkoin tutkimustani. Yleensä aina, kun on tämän tyylinen kuva ja mainitaan sana Lucisart. Kuvan tekijä älähtää, ettei ole sellaista käyttänyt. Sama kai se on millä sen kuvan tekee. Lopputuloshan sen jutun aina ratkaisee. Oikeastaan olisi hienompaa todeta, että todellakin olin löytänyt tuollaisen hienon pluginin, jolla homma hoitui minuuteissa, kun nuo muut väänsivät shadow/highlightia ja highpassia monia tunteja.

No jatketaan harjoituksia.

7. Vs: Kotistudio kokeilua=)

jrabbit:eek:keij :D ööö.ihme juttuja sulla muuteni oikee spekulaattori=D. no mut joo.. Lucis art toimii kontrasti voittosissa kuvissa ja niissäkin vaan pikku lisänä...Älä spekuloi jos et tiedä ite mistä puhut...

8. Vs: Kotistudio kokeilua=)

Parempi spekulaattori, kun manipulaattori, niin kuin Jill.

Näin taitaa olla oppipojan viisain tehdä ja jäädä odottamaan tulevaa.

Tietysti ton halon vois putsata pois tuolta pään takaa, näyttää rumalta jo näinkin pienessä kuvassa. Enempää en sitten ota kantaa, edes tuosta kädestä.

9. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Mä en tiedä, muta mä pidän tästä. Jotain siinä on, en tiedä ihan tarkkaan mitä.

10. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Kuvassa on paljon hyviä piirteitä: nostalgisen lämmin 1960-lukulainen tunnelma, ikuvanhan maalaustaiteen kaltaiset vaatteen laskokset, suora ote ja kuitenkin hengittävä.

Vastaan:
    * Nojaaminen tapetin pylvääseen
    * Kompositsiooni, jossa on tehty väkisin tilaa kyynärpäälle
    * Kummallinen ranteen asento, jolle ei löydy selitystä kehosta (selityksiä voisi olla alareunan alle jäävissä reisissä ja lantiossa)
    * Tapetin pyrkimys dominoida kuvaa -- tapetti on liian vahva ja sillä on liikaa tilaa, eli rajaamalla tilanne paranisi
    * Kasvot  vaikuttavat levinneiltä ja toinen silmä jossain kohtaa prosessia vinoon menneeltä - voi olla, että vähän isommassa koossa silmät olisivat luontevammat
    * Kasvojen valot ja varjot oikea poski on varjon puolella, mutta vasen poski on oikeaa tummempi

(Kovin pieniä kuvia tulee kotistudiossa. Studio lienee pieni.)

11. Vs: Kotistudio kokeilua=)

kiitoksia kommenteista.
    koti on pieni;) tapetti on tehty photarissa koska meil ei o ku valkosta lakanaa himassa :D hehe

ps.myönnän olevani manipulaattori... ;)

Tämän tyyppiset editit aiheuttaa pahennusta sen on totuus...Johtuu siitä että niinku jrabbit sano siitä on tullu jonkin sortin muoti ilmiö. Ite hurahtanu..ehkä johtuu siitä että lämpeen kovasti konspti taiteelle ja akvarelli suttuihin. Onneks meitä on moneen lähtöön.

12. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Kivat värit mutten pidä kasvon ääriviivoja korostavasta käsittelystä, Higg

13. Vs: Kotistudio kokeilua=)

Joo, taiteen hienous on siinä, että voi tehdä juurikin sellaista kun itse haluaa, eikä tarvi välittää muiden mielihaluista tuon taivaallista. Ja pahennus on aina hyvä. ;)

Mullakin oli joskus toi Greenberg, Hill, Santos... villitys, mutta nyt se on aika tavalla laimentunut.

Korjaan vielä sitä haloasiaa, kun katsoin tuota isompaa kuvaa:( http://www.flickr.com/photos/juhanalappalainen/2981356586/sizes/l/ ) niin eihän se ollutkaan halo vaan huolimatonta syväystyöskentelyä. Hyi Hyi... Tarkkaavaisuutta. Siellä vasemmanpuoleisessa käsivaressa menee kyllä aika reipas juova.