Vs: Mikä on paras? Noh, väsäsin tuossa tälläisen nopsaa lonkalta Saat toki haukkua tän... Edit. Minusta tälläin tummemmalla kuvassa on enemmän tunnelmaa + tien väriongelma poistuu...
Vs: Mikä on paras? Olispas toi juna vähän lähempänä ja vaikka erottuis muutakin kun valot. Tykkään kafan versiosta mutta ehkä argoksen on vielä jännempi. Kummitusjuna.
Vs: Mikä on paras? Kyllä sä näit että ei se juna ole vaan talo. Kaikki versiot on jänniä ja omanlaisia. Meidän kamerakerhossa on torstaina tunnelma kuvan paikka. En tiedä vielä mikä versio mielyttää silmää mutta toivottavasti saan sitä versiota käyttää. Heitänpä tähän omat tunnelma näkäemykset teidän versioista. Voi olla että ne on ihan pielessä. kafa psykedeelinen sementti kauhu argha ennen sarastusta higgins toivoa paspalo en jaksa enään argos maratonin jälkeen
Vs: Mikä on paras? En ehtinynnä vielä muokata mittää mutta tuo valoista muodostuva _kolmio kiehtoo minua_. Lähes tismalleen samanmuotoista kolmiota olen itte käyttänynnä 'puumerkkini' kehyksinä aivan varhaisista nulikkavuosistani asti. Sori, jos oli vähäsen out of topiikki. Kiinnostavia nämä tällaiset muokkausehdotus -ketjut Näissä(-kin) oppii tuntemaan ihmistä... - Eero
Vs: Mikä on paras? Oliko se ihan väärä tulkinta? Koin että taivas oli psykedeelisen värinen, melkein kun maailmanlopun alla. Ei mutta nyt mulla meni ihan vikaan....laitan uudestaan.
Vs: Mikä on paras? Siis uudestaan noi mun tulkinnat. Onneksi kafa oli tarkka. Riksarst psykedeelinen kafa kauhu Sementti eksynyt argha ennen sarastusta (kuten juisekin laulaa) higgins toivoa paspalo en jaksa enään (kaikki niin kaukana) argos maratonin jälkeinen tunnelma (silmät sumenee jne)
Vs: Mikä on paras? Päivän kuvia selanneena minua kiihotta eniten kafan versio. Sen kun sais värillisenä.
Vs: Mikä on paras? Samma.....argos oli tien hävittänyt minun näytöltä lähes poijes. Ja "horsmat" tien reunalta. Se olikin yksi juttu jos huomasitte.