Oletin, että tämä sivusto on kuvausta harrastavien aiheeseen liittyviä asioita käsittelevä ja palveleva, mutta tämä näyttää olevakin kohta aivan yleinen kaikkia asioita "palveleva" purnauspaikka jne. , taikka niin joku näyttää luulevan. Mitä esim. KELA:n toiminta kuuluu ja liittyy suoraan valokuvaukseen?
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Millä tavalla kela-keskustelut häiritsevät noinkin mahtavan Kameralaukku historian omaavaa kirjoittajaa? kerrotko, miksi moisia keskusteluja ei saisi olla? mitä luulet, kuka päättää mistä täällä saa keskustella? sinä ja minäkö? Miksi sinun pitäisi saada päättää?
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Se, että saa aikaiseksi nelinumeroisen määrän kommentteja, ei kuitenkaan liene peruste lytätä ketään?? ...vaikka usein se täällä tuntuu tapana olevankin. Jos ei Haraldilla taas tuon nokkelampaa vastausta kysymykseen ole, niin sopii lukea välillä jotain muuta ketjua. Kysymys on hyvä, joskin vastausta täällä voi olla vaikea muotoilla niin, ettei saa kuraa silmilleen joka puolelta. En siis edes yritä. Keskinäinen vittuilu on täällä ns. maan tapa ja siihen vaan pitää tottua, tai pysyä kokonaan poissa. Edward Steichenin sanoin;"Antakaa ihmisten väitellä, se on parasta, mitä valokuvaukselle voi tapahtua". (suomalaiset vaan kun ei osaa väitellä, keskustella tai argumentoida kiihtymättä ja kiihkoilematta)
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Eikös tämä kuitenkin ole keskustelupalsta, ja keskustelulla nyt on tapana rönsyillä suuntaan jos toiseenkin. Melkolailla puisevaksi muuttuu nopeasti sellainen lineaarinen hyvin tarkaan rajattu keskustelu. Vain minun mielipiteeni toki, mutta usein hedelmällisimmät keskustelut päättyvät jonnekin aivan muualle kuin mistä ne ovat alkaneet.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Tuollahan tuo on aika selvästi esitetty: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,121.0.html [QUOTE> [/QUOTE] Ei se varmaan suoraan liitykään. Omasta mielestä tän foorumin suurin vahvuus on rönsyilevät keskustelut ja tuskan parahdukset. Tietoisuudesta ei ole koskaan haittaa. Varsinkaan valokuvaajalle.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Liittyy konkreettisesti. Yhä enenevässä määrin. Valitettavasti. kapa
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Jos ryhtyy arvostelemaan moderoitua palstaa ja sille kirjoittavien ihmisten tapaa keskustella erilaisista asioista ensimmäisellä kommentillaan ao. palstalla,sietääkin saada hieman palautetta. Minusta kysymys ei ollut hyvä tuollaisenaan ja siihen voi vastata hyvin muutamalla kysymyksellä, joita alkuperäinen kysyjä ei mitä ilmeisimmin ole itselleen esittänyt ennen napin painamista. Arvostelet suomalaisia väittelytaidoista ja syyllistyt itse kiihtymiseen ja kiihkoiluun toisen vastausta kohtaan? MOT, vai mitä meinasit? Mutta ei sitä silti kannata kaikkiin suomalaisiin yleistää jos sinä niin teet. ;D Väittelyyn kuuluu, että voi esittää hankalia kysymyksiä toiselle osapuolelle hänen kannastaan.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Noinkin mahtava historia saattaa kätkeä taakseen mittaamattoman määrän elämänkokemusta, johon kaikki eivät koskaan tule yltämään... Ai ettei moderoitua palstaa saa arvostella? Selaappa huviksesi aiempia keskusteluja, ja kas kummaa, löydät monta muutakin arvostelijaa, jopa sellaisia joilla on enemmän postauksia, kuin sulla. Ja kyllä, arvostelen suomalaisten kommunikointitaitoja, aivan kuten itsekin teet... en vaan piilota kiihtymistäni teennäisen hymiön taakse. Myönnä vaan reilusti, että aihe on kiintoisa ja lakkaa itse kiihtymästä.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee LOL ;D ;D ;D ;D ;D Sinä se jaksat vaahdota. Hupaisinta tämä toisten kiintymisestä vaahtoaminen. Hehheh.... Onko sinulla jonkinlainen fiksaatio minun postauksiini, kun tunnut olevan niitä aina kommentoimassa, vaikka ne eivät liity sinuun mitenkään? Olen ilmeisesti ärsyttänyt sinua jossain vaiheessa keskimääräistä enemmän, kun niin innokkaasti ole niistä kiihtymässä.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Jos vaikka jatkaisit tarvittaessa yksäreillä... Mulla kun ei ole selkeää muistikuvaa sun postauksiesi erityisestä kommentoinnista. Enkä myöskään koe olevani tässä vaiheessa mitenkään ärsyyntynyt mistään. Kunhan et itse olisi...
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Hifiharrastajien foorumilla keskusteltiin joskus siitä, pitäisikö offtopic-osaston alkoholikeskusteluja jotenkin rajoittaa. Mitä mukissa, tai joissain viskiaiheissa. Sellainen saattaa häiritä monia, ja millainen kuva harrastajista syntyykään. Samoin ilmeisesti on Kelan suhteen. Varsinkin jos ei ole saanut rahoja mömmöihin.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Tällaisen viestiketjun aloittaja tuskin on ensimmäistä kertaa asialla kameralaukussa.kaan...
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Hauska todeta;"aloitit huonosti" ...miten niin huonosti? Vaikea väittää vastaan, mutta ilman faktoja vaikea olla samaa mieltäkään. Mihin perustat veikkauksesi, vai onko kyseessä se kuuluisa "naisen vaisto"?
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Tänään olen, naisystäväni hallitessa kaukosäädintä, joutunut katsomaan suomalaista tv-huumoria, ja sillä on tämän "kysymyksen" kanssa sama yhteinen ominaisuus: se ei ole hauskaa. Näiden narinamummojen suuri halu olisi, ettei kenelläkään ole hauskaa...ja sopivan mielentilan saanee katsomalla töllöä.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Monestiko täällä joku aloittaa mukana olonsa tällä tavoin? Puhdas provohan tämä aloitusviesti on ja innokkaat menevät mukaan, mutta sama se. En osallistu itse enempää.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Mul tuli jostain kummasta tämä vanha laulema mieleen, kun lukaisin tuon aloituksen. on se perkele ettei voi puhua pillustapallostapullosta tai kelasta tai mistä ikinä haluaakaan puhua/kirjoittaa.
Vs: Mikä on kameralaukku.com ja ketä se palvelee Eppujen edessä ei voi kuin nostaa kädet ylös ja antaa mennä mukana... ;D