Pitäisköhän jättää hesacup maanantaina väliin ja lähteä mukaan.. Mä oon kyllä lomalla joten jos joku haluais lähteä tuonne jo aiemmin päivällä niin sekin kävisi. Hm.
EI ETANOITA! Ne potkii mennessään kurkusta alas ja ovat niljakkaita, eivätkä mene siitä saakelin kurkusta alas. En suostu. No way. Ja perään tiukka päänpudistelu. Pistefi.
Yhdelläkään miitillä ei ole tuollaista tapahtunut, vaikka ennen jä jälkeen tapahtuman on netissä vängättykin. Ihmisillä on kaikilla parempaa tekemistä kuin riitely. Naamatusten on rehdimpää monessakin mielessä... Ja nyt näyttää monta tuttua olevan koolla, eli ihan varmasti on hauska miitti josta jää hyvä mieli, ehkä jopa kuviakin
Ei ole pelkokerroin kyseessä kyllä ne etanat on paistettu ja maustettu, vaikkakin minun mielestä eivän juuri minkään makuisia ja helvetin kalliita jos niillä yritää nälkää tappaa.
Huoh, kyllä mä tiedän, mutta silti ne kiipeävät takas ylös ruokatorvea pitkin. Ja jos erehtyy puraisee.... Ei. EI. Mä olen kerran erehtynyt tilaamaan etanoita jossain valkosipulivoisotkussa ja koko myy pöytä väitti että ihanaa, mut mä en kyenny nielaisee sitä ekaakaan jonka suuhuni työnsin. Ja Mikko, ei, siitä ei saa hyviä kuvia :-(
Osterit potkii kurkussa, etanat ei. ["Etanoiden lisäksi Timbaalissa tarjotaan myös liha-, kala- ja kasvisherkkuja."]
Täytyy sanoa, että kun viimeksi ko. ravintelissa kävin, niin päätin, että saa myös olla viimeinen kerta... Ensin sai odottaa pöydässä, että pääsi tekemään tilausta nälkäisten lasten kanssa yli 15 minuuttia ja kahdesti huomauttaa, että voisiko vähitellen saada palvelua, sitten odotettiin ruokaa 45 minuuttia, tosin lasten ruoka tuli siinä 20 minuutin kuluessa, että ehtivät hyvin syödä ennen kuin aikuisille edes tuli ruoka. Viimein kun ruoka tuli, jäi yksi seurueesta ilman ja hän sitten söi 20 minuuttia muiden jälkeen yksin. Arvatkaa kuinka paljon 3 noin 6v. lasta keksii tekemistä ruokapöydän ääressä kun he oavt ruokansa jo syöneet ja odotus mitään tekemättä venyy puoleen tuntiin.... ARG, siis Vittu mitä palvelua!! Jos porukalla on tuolla tarkoitus syödä, niin me vaikka menemme Helin kanssa "Vanhaan Laamanniin" siihen viereen ja nautimme hyvästä palvelusta, sekä ruuasta kun muut vielä vasta aloittelee tilauksiaan
Iisein juttu on että ihmiset menee syömään kun siltä tuntuu ja minne haluavat, porvoo on pieni kaupunki ja voidaan miitata udestaan ja uudestaan.
Kyl Laamannissakin saa etanoita Kuukaus sitten viimeksi Laamannissa syöneenä en ole senkään paikan ripeydestä saati hinta/laatu-suhteesta niin intona. Mutta eikös Porvooseen ollut tarkoitus mennä kuvailemaan, vai onko kulinaristiset päämäärät nyt korkeammalla ?
Näyttää juu Viron puolelta pukkaavan jotain pilveä. Mutta mä voin viedä Helin turvaan siksi aikaa, kun teillä muilla on se etanaskaba.
Forecalla on aika paljon eksaktimpaakin ennustusta tarjolla, mutta ei vissiin ihan ilman vaatimuksia.