Joo olin alokas ajan porinprikaatissa, pentuna tykkäsin Vellu ketolasta ja mun siskon kaveri tykkäs dingosta. Tarelle mulle kävis ihan hyvin ens viikolla, melkein mikä paivä vaan, joten ehdotuksia.
Onks tarkoitus mennä sellaiseen aikaan, ettei onnistu kuin lomailijoille? Mukaan saattaisi tupsahtaa, jos töiden jälkeen tapahtuisi, esim Borgå klo 16:30-17:00 tms.. Valoahan riittää puoliyöhön... Pliis ma! ?
Just in case, jos jussipupu ei heittänyt kommenttiaan huumorilla: Ei ole kyse uhkapelistä jos raati arvostelee kuvat.
No oukki doukki, ajatelin tuossa että porvoon juna asemalla on noita höyry vekotuksia, niin siinä olis alue jossa paljon erinlaista kuvattavaa, jos jotain leikkimielistä skabaa virittää. Vois tavata seillä ja siten kävellä joenvartta pitkin terasille ja jokainen sitten tekee mitä haluaa, meikä otaa "pari" tuopia siinä. Täläinen ajatus, mitä mieltä ja ketä tulossa? No jos tulee vain edellä mainitut niin voidaa puhelimitsekkin homma hoitaa. Yksi reuna ehto minulta kuitenkin, minusta ei saa julkaista kuvia ilman että erikseen anna siihen luvan.
Okei eli tapaamme Porvoon juna-asemalla maanantaina 10.7. klo 16.30. Tällä hetkellä mukaan tulossa: Kummajätkä Nieppi JPu tareone