Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Miitti ja skaba Porvoossa 10.7. klo 16.30

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Jari Siren, 6 Heinäkuu 2006.

    Mennään vaika suokiin yms., otetaan määrätty 300m ja jokainen vuorollaan kävelee reitin läpi ja kuvaa x kuvaa reitiltä ja siten äänestetään kuka näki parhaiten.
    Oma säije skapalle.
    Sitten otetaan kaljaa ja keskustelaan?
     
  1. Missä välissä filmit kehitetään vai onks tää joku tiki-intoilijoiden miitti? Kalja kuulosti kyllä hyvältä...
     
  2. Sovitaan vaikka että viikko tai kaksi julkaisuun, vai kauan menee teetäessä?
     
  3. Kuullostaa kivalta... kuuluuko siihen skabaan lämmittelyksi "kuka tekee eniten threadeja foorumille vuorokauden aikana?" osuus?
     
  4. Onko nyt jotai ongelmaan, voin lopetaa threadit vaikka tähän!
     
  5. No ei todellakaan ole mitään ongelmaa :D huumoria hiukan kehiin ja silleen?
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mä oon mukana, jos ajankohta natsaa.
     
  7. Vai miten olisis ensi viikon tiistaina tapaa J Siren miitti Porvoossa, uskokaa tai älkää mut oon tosi kiva heppu:(
     
  8. Mä voisin muuten lähteä, mutta kun pitää olla duunissa silloin. Ja onhan porvoo melkoisen pitkällä porista katsottuna. Ehkä tässä kesällä saadaan ihan oikeasti joku miitti pystyyn porukalla?
     
  9. Sääli kun en oikee tykkää kaljasta nii ei pysty osallistuu.
     
  10. Ymmärsin tuon aloituksen niin että kuvat oli tarkoitus arvostella paikan päällä. Miksi kiinteä reitti? Eikö kaikki kyseisen päivän aikana otetut kuvat kelpaa? Miten olisi kilpailu siitä kuka toimittaa parhaan kolmen (?) kuvan sarjan kyseisestä päivästä?

    Scanneri on hajalla, joten täytyy varmaan tyytyä tikiin ettei mene liian hankalaksi.
     
  11. No päivämääriä koska voitais tavata Porvoossa, luvassa opastettu mikä vitun Porvoo By J Siren Kierros, viinan juominen vapaa ehtoista ja lupaa laitaa kuonokopan päälle!

    = valitaan yhdessä retiti porvoosta, osalistujat laitaa 5e pottiin ja arvostelaan laukussa nimetömänä ja voitaja pitää potin tai tarjoo bisee potin arvosta?
     
  12. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0

    Tuollaiset t-paidat kaikille!
     
  13. Ja taas pitää muistuttaa, että uhkapelit on lailla kiellettyjä, jos niihin ei ole lupaa. Eli ei järjestellä niitä tällä foorumilla? ;)
     
  14. Hei mä oon Porissa teetänyt nelituoteessa paljonkin tuoteita ja jopa tapelut torilla:D
     
  15. Oot siis melkein syntyperäinen porilainen :D
     
  16. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Jos kisailla pitää niin sitten joukkueina, arvonnan kautta.
     
  17. No mulle on oikeastaan ihan sama. Mutta olis kiva nähdä tyypejä täältä vaikka oonkin vanha patu.
    Siis ensi viikolla jos edes muutama tulee niin päätetään päivä!
     
  18. Siis tämä on one times only tarjous, jos haluat tuntea itsesi paremaksi niin tapaa j Siren, tai siten et tunne itseäsi paremmaksi, riski on sinun.!
     
  19. Ok no ehdotan ensi sununtaita klo 13,00 porvoossa ja jos kolme ilmottautuu niin miitti on siinä!
    Vaimo lupas laitaa mulle käsiraudat ja kuonokopan:(
    Mutta jos ei niin ei sitten!
    Ilmotaumisia. laitan yv mun puh no!
    Maan kuulu holga rocks erittät tervetulut =holgat vs Canon 350 D

    Edit
    Joo hups unohdin fudiksen finaalin joten, ehdotamani päivä ei todelakaan sovi!