Mikäli joku heinäkuussa sattuu Tukholmaan eksymään ja haluaa käydä katsomassa tasokasta taidetta niin käykää ihmeessä Café Stringissä. Minulla on siellä kuukaudenpituinen näyttely. (Osoite: Café String, Nytorgsgatan 38, 116 40 Stockholm, helpoimmin pääsee Medborgarplatsenin metroasemalta) Tai sitten, jos joku 14.8 on Vaasassa, niin minulla on Taiteiden Yön yhteydessä valokuvanäyttely, Suomalaisen Kirjakaupan järjestämänä.
Ei oo muuten mahdoton ajatus, että heinäkuussa suuntaisin Tukholmaan viimeisellä viikolla kun alkaa kesälomat.
Kas kun kukaan ei ole järkännyt laukku.com risteilyä Tku - Tukholma ja vierailua näyttelyssä. Isommalla porukalla olisi parempi mahdollisuus saada artistikin paikalle ja hän olisi varmasti riemuissaan krapulaisista, vanhan viinan hajuisista valokuvakriitikoista =D Harmi ettei ole asiaa Tukholmaan. Kuvat olisi kiva nähdä livenä. Kivoja ovat olleet.
Kyllä sitä viime syksynä järjestettiin, en vaan muista tuliko siitä mitään kun en ollut itse lähdössä.
Paremmilta näyttävät 20x30-senttisinä printteinä kuin nettikuvina. Tosin sen kahvilan seinät ovat niin täynnä roinaa ettei kuvat oikein pääse siellä edukseen.
no voi hitsin hitsi. olisin pietarsaaressa 12.8 ja olisin voinut suhata vaasan kautta takaisin kotiin, mutta 13. päivä
Vaasalaiset huomio! Pienikokoinen näyttely Suomalaisen kirjakaupan ikkunassa näin Taiteiden yön yhteydessä!