Hop, en sitten kerkiä viideksi, enkä ehkä kuudeksikaan. Mutta teemu_laine:en numero tässä taisikin vilahtaa, joten pirautan siihen jos kun ehkä keskustaan kerkiän illan aikana! =)
Jes, mulle voi aina soittaa Mä ehdin olemaan mukana varmaan ~seitsemään asti, mut heittelen sit vaikka viikatteen numeron jos soittelet tuon jälkeen.
Mun on kans noihin aikoihin liuettava, pitäsköhän toi ottaa satikka mukaan. Hitto näyttäs että heittää vettä.
Hoho, sääli et ilmat ei sallinut oikeen järkevää tekemistä mut muuten oli kyl ihan hauskaa! Otetaas uusiks jonain nättinä päivänä?
Juu, sama juttu. Uusiksi jonain kauniina päivänä niin kalijaakin uppoo enempi. Sori Ville.. seuraavaksi varmaan jo muistuu.
No perhana, työt nitisti meikäläisen, joten uusi yritys olis paikallaan jo senkin puolesta! Eli infoa taas näkyvästi, kun jossain kokoontumisajoa värkätään!
Vs: Miitinpoikasta Turkuun Hoblaa... Jatketaan tähän samaan ketjuun jottei jutut o hajallaan pitkin foorumia. Elikkäs miten on jengillä aikaa/intoa kokoontua johonkin myöhemmin päätettävään paikkaan ihmettelemään maailman menoa, kuvaamaan ja haastelemaan joutavia. Viime kerralla muutama ei muistaakseni työkiireiden takia päässy, joten uusi yritys voisi olla paikallaan. Joulun ja vuodenvaihteen vois antaa mennä ensin ja tarkastella sitten ku on suuremmat kiireet menny. Joku viikonloppu saadaan kenties sovittua siten että suurimmalla osalla halukkaita on vapaata? Kelit on persiistä tähän aikaan vuodesta...mut minkäs teet :/ Ei muuta ku keskustelua peliin. -Marko-
Vs: Miitinpoikasta Turkuun Joo, mukana ollaan. On vain melkoisesti kaikkea menoa mutta mieluusti tulen. Pitäiskö kehittää joku päivämäärä ja aletaan sitte sovittamaan siihen aikatauluja?
Vs: Miitinpoikasta Turkuun Käy ja kuulostaa hyvältä idealta! Viikonloppu käy, ensiviikko käy, ensivuosi käy, kaikki käy! Kunhan päivämäärä on tiedossa etukäteen, jotta voi koittaa sumplia menemisiään tai sanomaan, jollei käy. Köh. Mukana siis ollaan!
Vs: Miitinpoikasta Turkuun Melkeen kaikki käy, viikonloput tai viikolla. Joku viikonloppu olis siitä parempi että vois upottaa tuota kaljaakin hieman (taidan olla hieman perso sille ) Mutta melkeen kaikki käy, ehdottakaa päivää. hmm.. itseasiassa tuli mieleen että tammikuun eka viikonloppuna ei ainakaan kai ole mitään ? mutta tullaan lapista 2.1.2007 että viikko sitä ennen on kiirusta.