Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Miitinpoikasta Turkuun

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana viikate, 11 Elokuu 2006.

    Juttua ollut ennenkin, oisko ideaa ens keskiviikkona tai torstaina käydä ulkoiluttaas kameroita? Esim jossain keskustan tuntumassa.
     
  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    122
    63
    Ens ke vois sopia mulle, 17 tietämillä pääsisin keskustaan.
     
  2. 17 keskiviikkona käy mulle.

    Muut?
     
  3. Jos jotain paikkaa pitäs ehdottaa niin johki terassille tähän liki. Koulu, edison tai se uus mesta "kuka", muita ehdotuksia. Siitä haahuilemaan sitten johonkin päin.
     
  4. Passaa mainiosti, jollei maailma kaadu sitä ennen tai tule muita esteitä. Kello viis tai siinä kinthaalla on minullekin melko optimi aika. Keskusta sopiva paikka. Eipä ole siellä tullut kuvattua ruutuakaan ikinä, joten korjaantuisi sekin puoli siinä samalla.. :)
     
  5. Olisko 17.00 ja Kuka, entinen down town.
     
  6. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Torstai olis sopinu, keksiviikko ei. :(
     
  7. No seKIN sopii, jopa paremmin kuin keskiviikko. Joten kaikki olkoon osaltani auki kunnes joku lyö jotakin lukkoon! :p

    Viikatteen ehdottama paikka kuulostaa hyvältä.
     
  8. Jos hämmennetään niin hämmenetään kunnolla, mulle ei passaa kuin maanantai, tiistai, keskiviikko ja torstai. Näistä mulle taas parhaiten ke tai ihan alkuviikko, huonoiten to, mutta pystyn järkkäämään periaatteessa minkä tahansa päivän. =)

    Enivei, mä pystyn järkkäämään ku vaan tiedän päivää ennen.

    Jos ei ollut tarpeeksi vaikeasti selitetty niin voin vielä kokeilla parantaa :)
     
  9. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Juu ei kannata mun takia sotkea systeemejä. Läsnäoloni tuskin tuo mitään lisäarvoa miitille. Mutta toki olisi mukava tavata muitakin kuin Mr Lainetta. =) (ei siis sillä että siinä mitään vikaa olis, tai onhan siinä, mutta...)

    No joo.
     
  10. Eipä tää nyt hankalaa ole tsekata jos muutkin päivät passaavat jengille.
     
  11. Mkk82

    Mkk82

    80
    0
    0
    Mukaan voisin ampaista kunhan täistä pääsen 17.30 ni fillarilla keskustan tuntumassa n.17.45.
    Onko se entinen Downtown siinä kristiinankadun ja linnankadun kulmassa ? Jos ette niillä maisemilla siihen aikaan ole niin otan helistimellä vaikka yhteyttä Mr.Laineeseen.
    Kuvauksellisesti ei kannata mitään odottaa mutta porukkaa voin noin yleisesti tulla tervehtimään. :)

    Ilmoitelkaa sitä lukkoon lyötyä päivää mielellään kyseisen päivän aamuun mennessä.
    Voisin yllyttää Puercoa mukaan kinkereihin.
     
  12. Puerco ilmottautuu uutena turkulaisena. Jeee, heti pääsee miittaamaan kun tuolla Porin suunnalla oli aika heikkoa. :p

    Luotan siihen että MKK82 ilmoittelee mulle niin tullaan varmaan samaa reissua. :)
     
  13. cysna

    cysna

    310
    0
    0
    Ahaa tällanen keis. Pitäisköhän itekin osallistua ensikertalaisena...
    Painottuuko tapaamiset enemmän kuvaamiseen vai kaatamiseen, molemmat käy..

    Torstai ois mulle parempi
     
  14. Mkk82

    Mkk82

    80
    0
    0
    Eli onko se päivä ny keskiviikko vai torstai ? :D

    Ja heti ediittiä. Itellä ainakin duuniviikko ni menee kuvaamisen puolelle. Toki yhtä(toista) isoa tuoppia on aina hauska kuvailla.
     
  15. Onkos se nyt sitten huominen vai torstai?

    Näyttää töiden suhteen todella pahalta, että mitenkä mahdan ehtiä... mutta pöllähän paikalle, jos ehdin! Ke ja to kumpikin sopii yhtä mainiosti/huonosti/mainiosti. Viiden jälkimainingeissa.
     
  16. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    122
    63
    Huomen sopii, missä viikate törmätään klo 17:00?
    Ja jos sulla ei oo mun numeroa, niin: 044 0303 002 (pistä tohon vaik viestii ni saan sun numeros, oma kännykkä teki tehokkaan resetin tossa viime viikonloppuna ja nyt o numerot hukassa...)
     
  17. Olisko se vaikka se "kuka" baari.
     
  18. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    122
    63
    Missäs se o :D
    Jos tavataa vaik blancon kulmalla (auransillan torin puoleisessa päässä siis)?
     
  19. Kuka on entinen Down Town, mutta toi Blankon kulmakin käy.