Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mietintää, uneksintaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana vn, 27 Heinäkuu 2005.

  1. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Vai herättääkö tämä minkälaisia ajatuksia, vai ajattelenko yhtään mitään? Vai olenko istunnolla?

    Entäpä tila katseelle? Tarkoituksella näin, mielestäni toimii - mutta tämä onkin minun ottamani. ;) Siksipä kyselen että miten muiden mielestä..

    Vesku
     
  2. Mulle tulee tästä mieleen paljas uneksija.

    :)
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Antaa sinusta erilaisen kuvan. Kuvana en diggaa.
     
  4. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Kuin? Mikä tästä tekee sellaisen mistä et pidä? Katseen tilanpuute?

    Vesku
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Jaa-a, no ei varmaan teknisesti ole mitään moitittavaa. Joistakin kuvista ei vain voi pitää. Jotenkin painostavia ja tressaavia kuvia. Ehkä liian henkilömäisiä ja persoonaan meneviä? Toisen sisimpään kurkistaminen on joskus tuskallista.

    Koetat tuoda ilmi sisintä joka on ainakin minun mielestä ilmentää tuskaa ja jonkinlaista hulluuden rajamailla olevaa tilannetta. Monesti sanoiksi on vaikea laittaa ajatuksia, mutta jotain tuonne päin noi kuvat on. Enkä halua pahoittaa mieltä vaan tuo oli vain minun mielipiteeni kun kysyit.
     
  6. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Eli jotain olen osannut tehdä oikein.
    Et pahoita mieltäni.. Saa noista mun kuvistani kertoa mitä ajatuksia herättävät kun kerran ne näytille olen laittannut!
    Vaikuttaako se 'sininaama' tämän kuvan katsomiseen? Vai onko tuo ajatus herännyt pelkästään tätä kuvaa katsomalla?

    Vesku
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Sulla on aika paljon ollut noita itsestä olevia synkkiä kuvia. Tai näin itse muistelisin. Sanon ettei mielipiteisiin, suhtautumiseeni tai toisesta luotavaa mielikuvaan vaikuta noi kuvat. Persoonana voit olla erilainen, puhun kuvista vain. Sanonpahan varulta.
     
  8. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Ei tarvitse sanoa varulta.. ;)

    Nyt käsitin että tarkoitit kaikkia kuvia (omakuvia) yleensä. Meinasin jo hetken että tuliko tuo yksi kommenttisi pelkästään tästä kuvasta.. Koska kuvasit tuntemuksen hyvin lähelle sitä mitä yritin tuolla tuoda esille. En ajattelijaa, kuten otsikossa oli, varsinaisesti. Omiin silmiini se näyttikin jälkikäteen enemmän ajattelijalta joten kommenttisi/tulkkauksesi oli yllättävä. Ja se kuitenkin että samaistit tämän kuvan niihn muihin kertoi että olin onnistunut jollain tasolla ainakin.

    Ainakin Fangio on nähnyt minut persoonassa.. Kysy häneltä kuinka mielenvikainen olen. ;)

    Vesku
     
  9. shax

    shax

    8
    0
    0
    Itse tykkään tästä kuvasta, sommittelu toimii hyvin, katse on sopivan pelottava ja kädet hyvä lisä. Melko pelottava, ei oikein tiedä mitä on tapahtumassa.
     
  10. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Kun sen itse totesit, niin herättää mielikuvan istunnolla olosta. Mutta katse taas tuo mieleen ahdistuneisuuden. Käsien asento vaan ei.

    Oma tulkinta tästä voisi olla ahdistuneen pelokas katse jonnekin yläviistoon. Lyöntiä odottaen. Pieneksi käpertyen.

    Hyvin kyllä saat itsestäsi irti kuvattavaa :)

    (jos tuossa on oikeasti kyse ahdistuksen tms. tunteiden purkamisesta valokuvan keinoin, niin se on jo tupla-hatunnoston arvoinen juttu. Minulla ei ole toivoakaan moisesta, siksi kuvaan kaikkea kaunista postikorttimaista ja maalaan rumaa... johon puran huonoa oloa).