Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mietin hartaasti..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kimo, 24 Huhtikuu 2019.

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

11 775
    573
    113
    Mietin kummassa paikassa viettäisin mielummin aikaani :) Lomat taputeltu 20190424_200452.jpg 20190423_113041.jpg

2. mlphotic

mlphotic Well-Known Member

4 909
    874
    113
    Virtasalmi go go! Ilman muuta. Lontoo on easy going city, jossa on kiva käydä, mutta ei jäädä. Oma suosikkipaikkakuntani on Ihari.

Kimo tykkää tästä.
  3. Jari_S

Jari_S Active Member

254
    25
    28
    Itse ainakin valitsisin tuon ylemmän kuvan esittämän ympäristön ajanviettopaikaksi. Kuuma piki kun tuoksuu hyvälle. :)

Kimo tykkää tästä.
  4. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 212
    294
    83
    Lontoostakin saa niin monenlaista kuvaa. Jos mä saisin sieltä elantoni helposti, mä lähtisin sinne... mutta näillä näppäimin pysyn Mikkelissä... :)

Kimo tykkää tästä.
  5. mlphotic

mlphotic Well-Known Member

4 909
    874
    113
    London is all!
    Mutta samantasoisen elannon saaminen sieltä kuin Suomessa on kova juttu, ainakaan se ei tule helposti. Pelkästään työpäivän pituus työmatkoineen on huomattavasti pidempi - tietenkin plussana tässä on, että esim. cityssä voi lounastauolla hyvin vetää muutaman pintin ja gndt:n eikä kukaan ihmettele pätkääkään - ansiotaso kaupungin kalleus huomioon ottaen on kehno ja kilpailu duunissa todella kovaa varsinkin, jos on lokaalitoimijoiden palveluksessa.
    Tietenkin, jos on mahdollisuus päästä suomalaisen firman Lontoon komennukselle, on aluksi mukavaa (kokemusta on).

Mutta mikä parasta: kuvattavaa riittää.​

Kimo tykkää tästä.
  6. riekkosak

riekkosak Active Member

591
    87
    28
    Lomaa voi viettää vaikka kummassa paikassa. Tai sitten vähemmän kummassa.

7. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 212
    294
    83
    Toimittajan kysymys: "Miksi Lontoo?"
    Erkki Toivasen vastaus: "Lontoossa on kaikki..."
    ...asiantuntijan lausunto...

Kimo tykkää tästä.