Ei lipsu ei yhtään. Kiva valo sinänsä kuvassa mutta vähemmän lihaksia (sellaiset sopusuhtaiset, kiitos) niin näyttäis paremmalta. Anteeksi malli! Ai ni, ja katsekontakti. Ois kiva katella sellaisia petomaisia silmiä ;-)
Huippupateettista. (Naurattiko edes kuvaajaa?) Lihaa löytyy niin, ettei raameissa pysy. Sävyt hyvät vaikka niille voisi olla enempi käyttöä jossain eteerisemmässä yhteydessä.
Ihmettelen miksi ukosta on vedetty siivu pois joka suunnalta? Päälaen ja olkapään puuttuminen ei lämmitä mun silmää, kun siellä olis kuitenkin kivat kaaret, jos olisivat kokonaisina. Pahinta on että tatskasta puuttuu pala. Tämä nyt lähinnä omaan simään käy. Malli on hyvin irti taustasta, ehkä jopa liikaakin.
Teknisesti oiva. Asento ja kaikki viittaa tasokkaaseen Peet linjaan. Kivi kädessä ilmeisesti vertaus kuvauksellisuuden takia? Itseä se ensin häiritsi mutta sitten pohdin että ehkäpä se on juju? Okei, tatuointi ja malli on komia. Kuva ei kuitenkaan kauheasti innosta itseä mutta sillä ei olekkaan merkitystä.
Eli sillä ei ollut mitään syvempää merkitystä, eihän sitä koskaan tiedä, esim lihaksikas muttei kokonainen
Ei sillä tavalla, on vain pers'tuntumalta toimiva tapa tiivistää lähemmäs "olennaista", ja omaa silmää (omasta mielestä) tarkoituksettomat kaaret lähellä reunaa häiritsee itse asiaan keskittymistä. En oikein osaa selittää, kun tulee yleensä tehtyä nuo rajauspäätökset ilman aivoja ja ajattelua.
Samaa mieltä. Juu kokemuskin tuo taitoa näkemään. Niin ja toimisi vaikka olisi aavistuksen vielä enemmänkin tiivistänyt = rajannut tiukemmaksi.
Kokemusta tai ei ni oisin halunnut ne kaaret nähdä. Ei tämä huono siis ole, mutta minä oisin ottanut mieluummin kokonaisena, etenkin tatskan.
Niinpä. Ja mieskuvissa kivenmurikoita. (Tästä tuleepi mieleeni Kullervo Kalervonpoika, jonka leipään oli leivottu kivi.)
Ohoooo! Sano sille! Ei vaan, kyllä minustakin miesvartalo voi olla kaunis, ja osaan arvostaa komeutta, vaikka hetero olenkin.
Kyllä tämä tiukka rajaus pystykuvaksi tekee tuohon sellaista 'kovuutta' mitä on tavoiteltukin. Leikkautuminen on just sopiva tähän.