Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

mies vai nainen ?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Helmeri, 15 Elokuu 2005.

1. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    Ehkä kysymyksen olisi pitänyt kuulua: Oletko mies vai nainen?

2. Niin, tohon useimmat osaavat kyllä vastata, mutta naisiahan minäkin tietty miehenä enempi suosin.

3. Aika ukkovaltaista täällä, mutta niinhän se taitaa melkein olla että naiset ovat toistaiseksi se vähemmistötyhmä valokuvauksessa [tai ylipäätänsä missään elektroniikka-hommassa]. Niin ja itse laitoin "nainen".

4. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    Aijai, tuo oli aika hassusti sanottu. :D

5. simoj

simoj

87
    0
    0
    Ai onkos valokuvaus elektroniikka-hommaa? :) Ja hieman kyllä epäilen tuotakin että naiset olisivat mitenkään merkittävästi vähemmistönä valokuvauksessa, tämmösten nettifoorumien käyttäjinä saattaa kyllä olla.

6. Raitus

Raitus

72
    0
    0
    Vähemmistöä olen.

7. No ehkei elektroniikkahommaa kuitenkaan ;>
    Mutta itse olen saanut sellaisen käsityksen [no, lähinnä juuri netin kautta], että kuvauspuolelta löytyy enemmän miehiä kuin naisia, mutta voin toki olla väärässäkin. Harrastelijapuolelta löytyy enemmän, mutta esimerkiksi kun kattelee vaikka lehtikuvaajiakin niin suurin osa taitaa olla miehiä :>

8. Kyllä se nimen omaan on niin että kuvauspuolelta löytyy enemmän naisia ja näiltä netin laiterunkkausfoorumeilta löytyy nämä insinöörikuvaajat jotka ovat pääsääntöisesti miehiä ... eikun ei miehiä vaan karvattomia pikkupoikia

9. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    On täällä aika monta minusta naispuoleista ihmistä. Eiköhän eri foorumeille keskity eri tahoiset porukat ja monesti tietyn sukupuolenkin. Esimerkkejä on turha antaa, kysyypi vaikka Gaylordilta se tietää.

Olen samaa mieltä Niepin kanssa että foorumeilla ja varsinkin valokuvaus puolen jutuissa alkaa tietty nipottaminen turhanpäiväisistä teknisistä asioista korostua. Eli sitä "laite runkkausta" enkä tarkoita Teemua tällä.

10. Me naiset ollaan kuvaamassa sillä välin kun te miehet teette eriskummallisia polleja kamerafoorumilla. Kai se jälkimmäinenkin voidaan sitten kuvausharrastuksen piiriin laskea.. ;)

11. peet

peet Member

764
    0
    16
    Ai? No sittenhän on odotettavissa varsinainen vyöry naiskuvaajien kuvia. ;)