Vs: Koppiin? Minäpä laitan tähän huonon taksivitsin, kun sopii tuohon kuvaan: Mitä tapahtuu kun taksilla "brenna" eli keltainen vapaavalo palaa, vaikka asiakas on kyydissä ja taksi vilkuttelee poliisiautolle ? No kyseessä on maksukyvytön asiakas ja poliisia tarvitaan peliin. Poliisi tulee ja selvittä tapahtuman eli korjaa asiakkaan talteen ja sininen "brenna" eli valo palaa. Jos selvittely ei auta vaan tulee nujakka jonka päätteeksi tulee auto jossa palaa PUNAINEN katolla, eli asiakas korjataan Zirraan eli ambulanssiin.. Jos oikein huonosti käy ei tarvita kuin auto, musta sellainen jossa ei ole kattovaloa, vain puolitangossa olevat suomen liput... että silleen.
Vs: Koppiin? En menis julkaisemaan tämöistä kuvaa jos minulla ei olisi suostumusta kirjallisena kyseiseltä hemmolta ja poliisilta. Kuvahan on mainio ja puhutteleva.
Vs: Koppiin? ^ toisaalta kasvot ei ole näkyvissä, mutta snadisti arveluttavaa silti. joskus on näkynyt esim. flickr:ssä samantyyppisiä kuvia joissa näkyy kasvot kun äijää väännetään maihin ja raudoitetaan. hiukan ihmetyttää.
Vs: Koppiin? Niin, en tiedä onko sillä väliä näkyykö kasvot vai ei jos henkilö on tunnistettavissa. Poliisin työn kuvaaminen on ehkä se arvelluttavin asia tässä. Luulen että siihen joku voi puuttua ehkä jonkun lainkin perusteella. En ole varma mutta luulen että poliisin työ ei ole vaapaata kuvata vaikka se tapahtuu yleisellä paikalla. Kuten sanoin en ole varma. Saa viisaammat sanoa mitenkä tää oikeesti menee.
Vs: Koppiin? Minkäköhänlaisen, millä perusteella annetun ja mitä merkitystä antavan luvan poliisi voisi antaa? Kun poliisi ei voi kieltää, miten se voisi myöntää?
Vs: Koppiin? minun mielestäni kamalan huono kuva. moraaliseikkoihin on ehkä turhaa ottaa -tämän nimenomaisen tapauksen kanssa- kantaa - jotkut sunnuntairäpsijät kun "eivät vain välitä" - se on tullut huomattua, ikävä kyllä. mutta ns. kuvana aivan ala-arvoinen = huono. nyt ei edes säälitä... huonoa, rumaa sekä epäeettistä räpsinnän esilletunkua... seuraavaksi varmaan taas joku leikkimiekkauhokuva ?
Vs: Koppiin? Ei mun tartte perustella omaa tyhmyyttäni...eli omaa näkemystäni. Mähän olen vain kansalainen joka heittää näkemyksiään esille. Mutta kun nyt kyselet tyhmiä annan vielä tyhmemmän vastauksen. No se merkitys sillä olisi kun joutuu jonnekkin puhutteluun tai kuulusteluun siitä. Niin on ainakin näyttää paperi että mulla on lupa kuvan julkaisuun. Sen poliisilta saamiseen voi mennäkin loppu elämä.
Vs: Koppiin? poliisit eivät ole koskaan kieltäneet ainakaan meikaa kuvaamasta duuniaan. toi talutettava sen saisi tehdä mutta eihän tuubaiset hiffaa joka tirkistelijäräpsijää ... tässä on nyt -porvoon tyyliin- kalasteltu kanssaihmisten ikävillä ja mukakoomisilla tapahtumilla - tavoitteena hihitellä niille ja lähetellä niitä -arvatenkin lievästi loivassa- tänne nettiin. ne "nerot", ne "nerot" ...
Vs: Koppiin? >>>>luulen että poliisin työ ei ole vapaata kuvata vaikka se tapahtuu yleisellä paikalla. kyl kyttii saa kuvaa sillon ku ne tekee duunii, kuha kattoo ettei häiritse niide puuhia... siin se raja on... muuten pätee normaalit kuvaamista koskevat lait... hieno dokumentti aiheesta... täs kuvass on sama aihe ku tossa, mutjoo, sinne vaa linssin kanssa kehiin... edit:kuva poistettu