Canadian photojournalist – Ted Grant – is quoted as saying: “When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in Black and white, you photograph their souls!” Read more: DISCUSS: When you Photograph People in Black and White, you Photograph their Souls
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta No hohhoijaa. Vähänkös näitä on mielipiteensä lausujia netissä. Kannattaako niitä oikeasti nyt kovin pilvin pimein tuoda tänne kommentoitavaksi. Parempi olisi aloittajan esittää omia mielipiteitään, niistä voisi olla mahdollista keskustella, herra Grant nyt tuskin lähtee tänne kameralaukkuun keskustelemaan suomeksi omista mielipiteistään.
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Finnish forum member – sahe69 – is quoted as saying: “When you photograph people in color, you photograph them in color. But when you photograph people in Black and white, you photograph them in Black and white”
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Valituista Paloista löytyy paljon lainauksia, niitä vain tänne. Löytyy myös näitä sitaattikirjoja joissa on sivutolkulla lentäviä lauseita, siis sellaisia joita on tapana kirjoitella vaikkapa ylioppilaskorttiin/kihlaparille/muistokirjoitukseen. Onhan se kiva pistää avioparin onnittelutekstiin joku Winston Churchillin näppärä mietelause, siis onhan...
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Hienoa kaverit, miksi helkkarissa viitsitte kirjoitella tänne jos ei muuta voi sanoa kuin hohhoijaa...? Minä pistin tämän tänne provona juuri sen takia, että jostain hemmetin syystä MV kuvia pidetään parempina kuin värikuvia. Katsokaa oikeasti noita gallerian kuvia, suttuja, pimeitä, epäselviä kuvia, mutta MV rulettaa! En seiso kaverin mielipiteen takana, mutta jotain taikaa ilmeisesti on MV kuvissa, koska niitä moititaan HYVIN harvoin
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Ilmeisesti asia liittyy oleellisesti myös filmiin osastovalinnasta päätellen.
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Markku55: Älä nyt viitsi, kyllä joukkoon on varmasti mahtunut muitakin kuin mainitsemiasi mv-töitä. Mutta itse asiaan: minusta mv on kuvien kuningatar.
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Uskon, että mustavalkoisen kuva saa katsojassa aikaan jotain samaa kuin yksinkertainen kuvan sisältö ja rauhallinen sommittelu. Sitä on rentouttava katsoa, silmä ei harhaile eri väreissä ja niiden virheissä jne.
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta "pistin provona" oot sä ihme vänkylä, http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,79416.0.html http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,76174.0.html
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Oletko siis sitä mieltä, että olen epälooginen ? Toisaalta voisin kysyä, mikä sinun intressi on kirjoittaa tänne, ja millaiseksi ihme vänkyläksi lasket itsesi?
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta No niin, tulihan aloittajan omiakin käsityksiä joista voi keskustella. "jostain hemmetin syystä MV kuvia pidetään parempina kuin värikuvia" Ketkä pitävät? Kerro kuka tämän on tutkinut ja millä otoksella? Vai onko tämä niitä "kaikkihan tämän nyt tietävät"-tietoja vai ihan perustelematonta henkilökohtaista tunnelmaa?
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Kieltämättä se, että otat saman asian jo kolmatta kertaa puheeksi täällä, tuo mieleen että sinulla saattaa olla jotain traumaattisia kokemuksia mv-kuvista... ?
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta Väitinkö että olet epälooginen? Trolli korkeintaan. Ensimmäisessä linkissä taisin ennustaa että sinulta tulee 3. mv kuvaus aieinen aihe. Kysele vaan mun intressejä tänne kirjoittamisesta, luultavasti ihan samat kuin muillakin. Olenko ihme vänkylä tai jotain muuta arviokoon kukin minut miten haluaa. Mutta todettakoon nyt vielä, minä en tarvitse hymiöitä kun vittuilen, en edes piilo sellaiseen. Enkä rupea selittelemään jälkeenpäin että se olikin sarkasmia,
Vs: Mielipide MV kuvaamisesta [quote author=AndyCapp link=topic=81410.msg590303#msg590303 Mutta todettakoon nyt vielä, minä en tarvitse hymiöitä kun vittuilen, en edes piilo sellaiseen. Enkä rupea selittelemään jälkeenpäin että se olikin sarkasmia, [/quote] Ok, eli haluat kovasti vittuilla.