Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mielenrauha

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Saaga, 24 Elokuu 2005.

  1. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Jos "porkkana" on riittävän houkutteleva, niin olen valmis siirtymään puheista tekoihin. Kokeile jos uskallat. ;)
     
  2. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Jaaha, että hyvä porkkana on mieluiten tarpeeksi monta jo avattua putelia, joissa on sisällä sopivaa juotavaa? Minähän olen siis yrittänyt ihan väärällä tapaa! Entä jos lupaan, että saat ottaa musta kuvan ;-)?
     
  3. huh
     
  4. HUH!!!!
    (Joo)
     
  5. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Jos minä saan valita "asun" ja toteuttaa idean, niin vaikka tänä iltana (lähdenkö tankkaamaan?) ;)
     
  6. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Voi voi. Mulle ei tää ilta kyllä käy. Ei oo tarpeeks porkkanaa ;-D
     
  7. Olisko mulla mitään mahdollisuutta saada mielenrauhaa kun ei loppu elämä riitä tekeen loppuun keskeneräisiä töitä? Tässhän on pikimmiten tilattava aika psykipatrilta, että pärjää ees jotesakin!
    Nolottaa kun juuri olen matkaillut parin psykipatrin kanssa pari päivää, viimeviikolla päivän ja eilisen päivän, pirskatti kun ei tunnu viäkään auttavan?
     
  8. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Seliseli taas. ;)
     
  9. iiuu

    iiuu

    142
    0
    0
    Eipä ole! Fangio tiesi yhden merkityksen, toinen menee jonnekin elektroniikan tuotantoprosessien puolelle (tarkempi sisältö meni meikäläiseltä vähän ohi...) Netistä ei löydä kaikkea, ja termi sopii moneen käyttöön, kunnes joku keksii yleispätevän kaikenkattavan merkityksen sille. Ei ole tullut vastaan 25 vuodessa ...........