Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mielenkiintoinen kilpailu

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana RDahl, 10 Elokuu 2006.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kuten jo yritin tuossa aiemmin kirjoittaa:
    Eli, ei en missään milloinkaan ole väittäny, että olisi pakko ottaa kuvia taloista. Vain ja ainoastaan ajattelin näin todennäköisesti olevan. Ei kohdalla 1. ei ole mitään tekemistä kohdan 2. kanssa, enkä mielestäni ole moista koskaan väittänytkään.

EDIT:
    Tarkoitin sillä, että he haluavat jonkin talon kuvan ja toivovat ihmisten niitä kuvia lähettävän. TJEU (Tsekkaa jos et usko) http://www.igglo.fi/location.php?card_id=36953&s=1

2. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Tuossa ei puhuta sanallakaan talosta tai rajata kuvausaihetta muuten kuin siten, että se on otettava omasta kaupunginosasta. Kaikki tuo muu on sinun omaa oletustasi.

EDIT: En usko.
    EDIT 2: Tuo linkin asia tuli jo käsiteltyä, mitä tekemistä sen kanssa edelleenkään on tuon kuvakilpailun kanssa???? Ymmärrän, että oletat asian olevan niin, että talonkuva pitää lähettää ja sillä voittaa, mutta missään sitä ei ole vaadittu.

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Älä nyt suuhun sanoja kuitenkaan laita, en missään sanonut, että oletan talokuvaparin voittavan. Ja kyllä, kaikki muu on omaa olettamustani, olen sitä vasta kolme kertaa yrittänyt sanoa.

EDIT: Ja ei, en oleta, että talokuva pitää lähettää. Hetki niin lainaan aikaisempaa kirjoitustani

EDIT2:
    Tässä lainaus aikaisemmasta tekstistäni, huomaa lihavoitu osa :)

4. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Pahoittelen, jos olen ymmärtänyt lauseesi väärin otsikon "Mielenkiintoinen kilpailu" alla.

Täältä tähän.

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Sepä tässä netissä onkin se vaikeus. Kuten sanottu, nämä olivat vain ja ainoastaan minun mielipiteitäni ja olettamuksiani.

Laitetaan nyt tähän vielä kertaalleen mielipiteeni ja olettamukseni:

Eli epäilen, huomatkaa sana epäilen, en sano/vanno, että iso osa kuvista on talokuvia.
    Igglo ei missään vaiheessa rajaa millään tapaa kuvauskohteita.
    Epäilen vain - kyyninen kun olen - että tätä Igglossakin varmaan odotetaan.
    Itse en lähde kilpailuun mukaan millään kuvalla, koska en osaa.

Tämä myös minun osalta tähän. Pahoitteluni myös juhaa:lle, tarkoituksenani ei ollut ärsyttä sinua. Samoin, vielä kerran pahoitteluni kaikille muillekin.