Lähtijöitä ulos seinien sisältä ke 10.6.? Iltapäivän puolella? Vois kuvaa ensin ja sitten baari, esim. Vltava klo 17-18 tienoolla? Nää on mun viimeisiä aikoja näillä nurkilla enkä ihan heti oo takas tulossa, joten vähä niinku läksiäisiä kans . Tulisko ketään? Heli mablo campv AnselA vm Est SakkeM PeterF RDahl
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Tulis...prkle. Mut ku oon pikkasen etelämpänä sillon. Ny harmittaa...
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Voi peffa , simos! Onneks Turkuun on kuitenki lyhyt matka, voidaan sinne järkkää elokuun puoliväliin tapaaminen
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Se sopii... en ookkaan turkkusessa kävässy aikoihin. Vaikka Teemu aika-ajoin sinne kutsuuki
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Saattaisin päästä, oon näillä näkymin Helsingissä tuolloin, T Jukka
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Jep jep. aina mukana kun mainitaan kamerat ja baari.
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Mukana kuin peräpukama! (ellei paukahda duunivuoroa tuohon...)
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Varaus kalenterissani, Vlatava klo 17- Kerrot sitten enemmän tästä Turun kuviosta!
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) campv, järjestä niin, ettei siinä ole työvuoroa Anseli, kivaa! Etkö tule jo aiemmin kuvaamaan?
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Saattaa olla että tulen SINNE nykäsemään kovimmat kännit koko elämäni aikana !!! ??? Yleensä en sellaista harrasta... mutta epäilen että Te haluatte nähdä mut kauheessa kännissä ? Katsotaan miten saan "kalenteriini" mahtumaan... With Great LOVE and PASSION... Yours Sincerely, Erska
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Koitan ehtiä yhdelle ennen illan muita menoja. Mahdollisesti ulkoiluttamaan kameraa ennen sitä.
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Ehkä mahdollisesti, nyt kyllä on jo yks toinenkin miitti samalle päivälle, joten kahtellaan kahtellaan.
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Hyvähyvä! Kaikki vaan paikalle, Eero, ehdottomasti! Kameroiden ulkoilutus, olisko klo 13-14 tienoolla mitään alkavaksi? Jos ois nätti ilma, vois kurvata vaikka Suokin kautta.
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Kyllä te nyt yhden aloittelijankin tuohon joukkoon tarviitte mukaan. Eli mä oon ehdottomasti ehkä mukana. Muistaakseni ootte kuitenkin loppujen lopuksi ihan kelpo väkeä
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Toi vois olla ihan hyvä ulkoiluttaa Tachia. Kyllä mä taidan tulla.
Vs: Kameroiden ulkoilutusta ja baari ke 10.6. (stadi siis) Ja hoo-ops, nosto! (ettei putoa liian alas)