Vs: Mia Hieno. Minun silmiini sävyt on just eikä melkein, hieman epätavallinen sommitelma on dynaaminen ja kiinnostava ja malli upea.
Vs: Mia Aloin vielä miettiä miksi tämä on niin hyvä (siis paitsi että tämä on teknisesti ja sommittelun puolesta hyvä). Minun silmiini monista asetelluista muotokuvista tulee sellainen tunne, että malli on lähinnä ajatellut "Milloin tämä loppuu..." Lisäksi ne ovat usein teennäisen oloisia (siis vain minun silmiini) ja enemmän tai vähemmän kliseemäisiä. Tämä kuva välttää kaiken tuon, kokonaan. Ilmeisesti onkin niiin, että kun kuvataan näin asetellusti, on aivan ensiarvoisen tärkeä taito (vai kyky?) tulla mallin kanssa toimeen niin, ettei malli koko ajan toivo session jo loppuvan? Silloin ehkä myös helpommin saadaan mallin parhaat puolet esille? Erinomainen muotokuva, ei mitään teennäisyyttä, ei mitään kliseistä, ei puutunutta mallia. Aplodeja.
Vs: Mia Mä luulen, että tässä tapauksessa ja monessa muussakin on kyse vähintään yhtä paljon siitä, että malli oppii olemaan kameran edessä, kun tekee sitä paljon ajatuksella, samoin kuin kuvaajakin. Siis harjoittelemalla oppii. Hän on ollut useasti kameran edessä, ja sen kyllä huomaa, kun hänestä ottaa kuvia. Lisäksi on niin, että jotkut - ehkäpä hyvästä itseluottamuksesta johtuen- vain osaavat olla luonnollisesti kameran edessä. T Jukka
Vs: Mia Mia on niin poikkeuksellsien hyvä näköinen henkilö, että oksat pois (vaikka mallia itseään ei pitäisi valokuvasta puhuessa edes kommentoida). Hänestä saa hienoja kuvia sellaisellla tietyllä varmuudella ja hymy, olemus yms. tuottaa hyvän lopputuloksen.. tai/ja olet kuvaajana tehnyt Tähden. Yhteistyö ei synny itsestään ja on hienoa nähdä sellaisen parantuneen/syntyneen, kuva kuvalta! Sisarukset ovat kaikki edustavia ja työ heidän kanssan on onnistuneen näköistä pääsääntöisesti.
Vs: Mia Aa... Joko näistä Jukkiksen malleista(kin) saa keskustella? ;-) Meinaan että vaikka kuva teknisesti on todella hyvä etc. niin kyllähän terve mies tuollaiseen hymyyn edes hieman "lumoutuu", joka ei kokonaisuutta ainakaan huonommaksi tee.
Vs: Mia 40*40 cm vedos vietiin tänään klo 15 kehystettäväksi, kuten 3 muutakin kuvaa. Mallilla ei niille tosin itselleen ole käyttöä, tulevat omaan käyttööni. TJukka