Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 26 Maaliskuu 2012.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

En mä näille muita nimiä keksi...
    T Jukka

2. keegan

keegan Well-Known Member

8 629
    1 537
    113
    Vs: Mia

Hieno. Minun silmiini sävyt on just eikä melkein, hieman epätavallinen sommitelma on dynaaminen ja kiinnostava ja malli upea.

3. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Kompataan!

4. keegan

keegan Well-Known Member

8 629
    1 537
    113

Aloin vielä miettiä miksi tämä on niin hyvä (siis paitsi että tämä on teknisesti ja sommittelun puolesta hyvä).
    Minun silmiini monista asetelluista muotokuvista tulee sellainen tunne, että malli on lähinnä ajatellut "Milloin tämä loppuu..." Lisäksi ne ovat usein teennäisen oloisia (siis vain minun silmiini) ja enemmän tai vähemmän kliseemäisiä.
    Tämä kuva välttää kaiken tuon, kokonaan.
    Ilmeisesti onkin niiin, että kun kuvataan näin asetellusti, on aivan ensiarvoisen tärkeä taito (vai kyky?) tulla mallin kanssa toimeen niin, ettei malli koko ajan toivo session jo loppuvan? Silloin ehkä myös helpommin saadaan mallin parhaat puolet esille?
    Erinomainen muotokuva, ei mitään teennäisyyttä, ei mitään kliseistä, ei puutunutta mallia.
    Aplodeja.

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mä luulen, että tässä tapauksessa ja monessa muussakin on kyse vähintään yhtä paljon siitä, että malli oppii olemaan kameran edessä, kun tekee sitä paljon ajatuksella, samoin kuin kuvaajakin. Siis harjoittelemalla oppii.
    Hän on ollut useasti kameran edessä, ja sen kyllä huomaa, kun hänestä ottaa kuvia.
    Lisäksi on niin, että jotkut - ehkäpä hyvästä itseluottamuksesta johtuen- vain osaavat olla luonnollisesti kameran edessä.
    T Jukka

6. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Mia on niin poikkeuksellsien hyvä näköinen henkilö, että oksat pois (vaikka mallia itseään ei pitäisi valokuvasta puhuessa edes kommentoida). Hänestä saa hienoja kuvia sellaisellla tietyllä varmuudella ja hymy, olemus yms. tuottaa hyvän lopputuloksen.. tai/ja olet kuvaajana tehnyt Tähden. Yhteistyö ei synny itsestään ja on hienoa nähdä sellaisen parantuneen/syntyneen, kuva kuvalta!

Sisarukset ovat kaikki edustavia ja työ heidän kanssan on onnistuneen näköistä pääsääntöisesti.

7. ramsu

ramsu

145
    0
    0

Kaunis kuva ja malli, mutta tuo sohva ei ehkä niinkään.. Osui vaan jotenkin omaan silmään.

8. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Nyt on hienoo, higg

9. Vs: Mia

Juu sellanen ajaton - vähän kuin leopardikuvio alusvaatteissa.

10. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Aa... Joko näistä Jukkiksen malleista(kin) saa keskustella? ;-)
    Meinaan että vaikka kuva teknisesti on todella hyvä etc. niin kyllähän terve mies tuollaiseen hymyyn edes hieman "lumoutuu", joka ei kokonaisuutta ainakaan huonommaksi tee.

11. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Tästä vedos mallille

12. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

40*40 cm vedos vietiin tänään klo 15 kehystettäväksi, kuten 3 muutakin kuvaa. Mallilla ei niille tosin itselleen ole käyttöä, tulevat omaan käyttööni.
    TJukka

13. Vs: Mia

Onko tuo Digi vienyt Jukkiksen mennessään vai onko vaan surkea skanni?

14. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Surkea skanni.
    T Jukka

15. Vs: Mia

Too bad, my friend...