Paras vittuilija jonka tunnen ja muutenkin vaan mukava pappa Tämän herran ansiosta, mulkuista mulkuin asiakaskaan ei saa minua huonolle tuulelle.
Vs: Mhulqvisti Moi Maissi, Pyysit kerran minua ohimennessäni kahville, missä tämä asiakaspalveluliikkeesi sijaitsee, onko se peräti tuo kahvila jonka takaa kovin "kehuttu" vino mökkikuvani on? Sinulla taitaa olla viha/rakkaussuhde tuohon asiakkaaseen, ettei vaan olisi peräti isäsi, tai no, vaimosi isä? Asiallinen kuva, oisko kuitenkin otettu ilman kohteen kovin innokasta suostumusta
Vs: Mhulqvisti Juu pyysin ja kaffe tarjous on voimassa (ihan kaikille laukkulaisille) niin kauan ku jaksan tällä foorumilla pyöriä Omaa puljua ei ole, ihan Lohjan sHellillä töissä. Kahvit ajattelin kuitenkin ihan omassa tönössä keittää. Asun pari kilsaa ennen Fagerviikkiä, ni aattelin jos näillä nurkilla liikkuu ni saa tulla käymään. Kaveri kuvassa on ihan vakkari johon olen ystävystyny ja kädet naamalla oli teinimäinen "älä viiti, mut kuvaa silti" juttu. Siitä sun "kehutusta" kuvasta sen verran, se on ihan kiero joka suuntaan. Kävi mielessä kun siitä puhuttiin, että olisin käyny vatupassin lyömässä seinään ja ottanu kuvan