Vs: Onko juna 1) Kameralehti-paradigma: Kiva eläinkuva! 2) Kuluttaja/kansalaisnäkökulma: Kuva paljastaa terävästi sen, miten VR:n johto suhtautuu asiakkaisiinsa karjana. Tällaista kuvaa olisi kiva esitellä johtoryhmän kokouksessa: katsokaas porukkaa Humppilassa odottamassa junaa! Nimi: "Vikaa johdossa - Turun ja Humppilan välillä vai Helsingissä?" 3) Yhteiskunnallinen näkökulma: Taas on yksi asema lakkautettu (sumea, ovi kiinni). Kunnassa ovat enää jäljellä vain lokit. Nimi: "Hallittu rakennemuus strikes again" Epäterävät tekstit ovat aina ikäviä lukea. Juuri tässä kuvassa läpiterävyys olisi tarpeen siksikin, että se liittäisi markustajat asemaan (eli tekisi heistä vahvemmin matkustajia). Kuvan nimen / otsikon ja viestin saatetekstin erottaminen toisistaan tekee asiasta ymmärrettävämmän katsojalle.