Vs: Räkä on hyvää Vieraat kaikkoavat, jos liikaa esittelee kotialbumiaan. Perheen keskuudessa toimivakin, mutta yleisellä tasolla en ymmärrä, miksi postailet tälläisiä. Pystyt parempaankin. kapa
Vs: Räkä on hyvää Se että kykenee tunnustamaan oman ymmärtämättömyyden on uuden alku. Minä en ymmärä tätä neliöformaattia pitkässäjuoksussa muuten kuin neliökautena jonka jälkeen koittaa uusi kausi. Nämä viimesimmät "kotialbumikuvat" toimisivat paremmin sarjana - ja yhdessä topikissa. Kuva ei sinänsä herätä himoja suuntaan jos toiseen...
Vs: Räkä on hyvää Minä en ymmärrä myöskään, mitä neliöformaatilla on maratonin kanssa tekemistä. Neliöformaatti on hieno muoto, vaikea ja siksi kiehtova. Kyllä neliö on käytössä vielä "kaudenkin" jälkeen. Ei se mihinkään ole kadonnut. kapa
Vs: Räkä on hyvää Muotoilin sanani väärin. En ymmärä tätä neliöiden tulvaa... Hienoja asioita ei pitäisi tuhlata jonninjoutavuuksiin. Epäilen että neliökauden jälkeen vain parhaat neliöt jäävät henkiin.
Vs: Räkä on hyvää Uusi päivä, uudet kuvat samasta setistä. Näitä ei mitenkään voi laittaa samaan ketjuun, tuntematon käsite ja thääyysin abstrakti ajatus? Ymmärrän ja pidän kyllä ihan viihdyttävänäkin maksimaalista huomionkalastelua, *nngghhhhminäh*.
Vs: Räkä on hyvää Asia ymmärretty. Kasimir on kieltämättä oikeassa. Nostan postitettavien kuvien vaatimustasoa tästä etteenpäin. T Jukka
Vs: Räkä on hyvää Ehkä riitäisi että laitat samaan ketjuun saman sarjan tuotokset? Vaatimustasossasi ei ole valitamista varsinkin kun asia herättää keskustelua.
Vs: Räkä on hyvää Samaa mieltä. Tavallaan "ärsyttävää" kun tulee monta ketjua saman tyylisiä lapsikuvia jotka näyttävät sarjalta (tai ainakin "kuvajoukolta") mutta jokaisesta pitäisi käydä keskustelu erikseen. Sen sijaan jos nämä olisivat yhdessä ketjussa ei se häiritsisi yhtään. Nk. perhealbumikuvia saa mun puolesta esitelläkin, erityisesti jos kuvaaja on sitä mieltä että niissä on joku valokuvauksellinen pointti.
Vs: Räkä on hyvää Lapsi on ihan lutuinen ja kuvan tekniikka lienee melkoisen kohdallaan. Lapsikuvissa on monesti se ongelma, omissanikin, että ne ovat kuvia omista lapsista ja vaikka ne näyttävät omaan silmään niin ihanilta (kuvatkin ) niin eivät muut katso lapsikuvia sillä tunteella kuin itse. Toinen asia on, jos lapsen kuvaa itkemässä (senkin tietenkin parhaalla kykenemällään tavalla), tms., kuva alkaa olla enemmän, kun siihen saadaan tarinaa ja sisältöä.