Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mopomiittikuvia

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by Jonnee^, Aug 13, 2011.

Oon muutamia kertoja ollu kuvaamassa noita mopomiittejä, lähinnä oon kuvannu pyörillä temppuilua. Olis mukava saada palautetta kuvista, ehdotuksia ja vaikka rakentavaa kritiikkiä.

Tuntuu että noista kuvista vois tehä mielenkiintosempia vielä, mutta miten? Teknisestä puolesta jotain? Tarkotus on kuitenki ottaa kuvia missä ihmiset esiintyy keulien ja temppuillen ja paikkana asfalttikenttä tai pitkä suora tie.
      Huomioikaa että kuvia on tarkoitus olla aika paljon jotta jokainen sais ladattua itselleen kivan kuvan missä itse esiintyy.

https://picasaweb.google.com/Jonne.Kauko/AllrightMiitti6811?authuser=0&feat=directlink

https://picasaweb.google.com/Jonne.Kauko/AllrightMiitti?authuser=0&feat=directlink

1. Vs: Mopomiittikuvia

Kuvien joukossa oli aika monta onnistunutta ja mielenkiintoista kuvaa. Mopomiitit ovat aika tyypillinen tämän 'sosiaalisen median' -aikakauden ilmiö. Hienoa, että sitä tallennetaan myös valokuvin!

Kuvista mielenkiintoisimpia olivat ne, joissa pääosassa olivat ihmiset ja erilaiset persoonallisuudet. Temppukuvat eivät ehkäpä ulkopuoliselle juurikaan aukea/kiinnosta muutamaa kuvaa enempää. Paljon hyviä sommitelmia ja tilanteita. Jos nyt jotain ensihätään olisi kaivannut, niin vaihtelevampia perspektiivejä... mutta setissä oli paljon enemmän hyvää kuin huonoa.

2. Vs: Mopomiittikuvia

Kiitos vastauksesta!

Tosiaan, pitänee myös ottaa ens kerralla laajempaa linssiä mukaan, voisin kuvitella että läheltä otetut laajat kuvat temppuilusta olis jees. Yritän ens kerralla saada jonkunlaista vaihtelua kuviin.

3. NinjaSamu

NinjaSamu Member

115
    0
    16
    Vs: Mopomiittikuvia

Pidä kuitenkin se puhkikulutettu fisuefekti kurissa tai korjaa jälkikäteen. Ja lähemmäs pitää mennä, kunhan et saa mopoa niskaas. Tai sit telellä koittaa jotain pannailua, vakaaja voipi olla kiva.