Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

metsä..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana emerik, 26 Elokuu 2005.

  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..
     
  2. kaunis usva. toi risu tossa vasemmalla häirii kyllä vähän :/
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Oikeastaan tässä kuvassa oli ongelma että ei ole oikeanlaista optiikkaa itsellä. Näky oli hieno mutta miten otat kuvan. Aika puhtaasti otin vain yhden välikön ja otin kuvan sekä nyt rajasin koneella hiukan eri tavalla. Itsestä ihan kiva kuva, hiukan erilainen omien kuvien joukossa.
     
  4. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Kehykset pois.
    Näin vaalea kuva ei tarvitse mun mielestä mitään noin synkkää kehystykseksi. Hyvä kuva muuten, mutta toi musta/valkoinen reunoissa pilaa aika tehokkaasti katselunautinnon. Ja mielellään tätä katsoisi isompanakin ;)
     
  5. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Kehykset on jees. Tuo epäterävä risu tuossa edessä ei niinkään.

    Hieno kuva.

    Vesku
     
  6. Kehykset sopii kuvaan ja päinvastoin kun muut mun mielestä risu edessä tuo mukavan lisän kuvaan.. ikäänkuin joku metsän ötökkä kurkkisi jostai piilostaan... Ilman risua kuva olisi vain metsässä kävelleen immeisen näkymä, nyt omanlainen lisä tosta risusta...

    -B-
     
  7. Teal

    Teal

    29
    0
    0
    Peesaan Teemua eli liian raskaat kehykset makuuni.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vasemman alakulman risukko tekee tämän hiukan räpsyn oloiseksi.
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Räpsy tämä onkin. Allekirjoitan. :)
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mihin aikaan aamusta tämä on otettu?

    Nyt ois kyllä paras aika kuvailla sumukuvia.
     
  11. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ei vielä. Vasta sitten kun tulee ruska. Silloin on vaan aamulla niin kylymä, että sormet oli viime syksyänkin siniset ja lähes tunnottomat tunnin kuvaamisen jälkeen.
     
  12. Kehutaan vähän hyvää kuvaa suomalaisesta perusräpeliköstä aamu-usvassa, joka antaa mielikuvitukselle kuvittelutilaa etualan risuhahmot mukaanlukien. Kehykset kuitenkin tekevät siitä esineen.
     
  13. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Olen samaa mieltä kuin Huh että syksymmällä vasta on kunnon sumukelit. Nyt on vielä niin lyhyen aikaa sekä syksymmällä ruska on pelissä vielä. Ainakin ne viime vuoden parhaat sumukuvat itseltä niin.

    Tuo kuvaus sessio alko suurin piirtein puoli kuudelta jolloin otin ton kaislikkokuvan ja sit pellolle menin kuvaamaan koiraa (Ei tarte kärsiä niistä) jonka jälkeen poika sai juosta vartin ja sitten lähdettiin vielä metsään kuvaamaan noin kuudelta joka tyssäsi akun simahtamiseen jolloin tuon kuvan otin. Muuten tuo metsikkö kohta on aika tylsä mutta nyt tuo hakkuu alue toimi ihan hyvin sumun kanssa.
     
  14. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mä pidän enemmän tästä kuin kaislikkokuvasta. Ihan etualan tuon matalan risukon ja oikean reunan korkeamman risun kun saisi pois. Kehykset ei mua haittaa, kuvaa voi katsoa ottamatta niitä huomioon.
     
  15. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Voishan ton rajata oikealta niin että se risu jäis pois jos sikseen tulee. Allekirjoitan ajatuksesi kyllä.