Vs: Nainen Hyvä potretti. Ja tässä kuvassa sävyt alkavat olla ainakin minun mieleen. Olen kyllä aina muitakin kuviasi aina katsellut, mutta jotenkin sävyskaala usein ei oikein ole kolahtanut. Ehkä johtuukin vaan siitä että aika usein kuvaat hyvin aurinkoisella säällä, jolloin valo on todella kova, tämä hyvänä esimerkkinä: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,44337.0.html Itse en niin kirkkaassa valossa keskellä päivää viitsi kuvata juuri ollenkaan, ainkaan jos on mv-filmiä kamerassa (ja eihän siellä juuri muuta olekaan).
Vs: Nainen Kiitokset molemmille. Tuo sävyskaala, kuten usein olen todennut, on sellainen kestävän kehityksen paikka mutta jospa sen vielä oppisi joskus näkemään ja säätämään. Toivottavasti jotain kehitystä sentään on tapahtunut tässä 4 1/2 kk aikana, jonka olen mv:n kanssa touhunnut...
Vs: Nainen Kirkas auringonpaiste ja sen tuoma erittäin kova valo on vaikeasti hallittavissa. Pilvet ovat mv-kuvaajan ystävä! Nyt kun näin tämän Nainen-kuvan ymmärsin (tai ainakin luulen ymmärtäväni) paremmin mistä on kyse sun kuviesi suhteen, koska siinähän on kaikki kohdallaan. Kokeile ottaa vastaavia ulkokuvia pilvisellä säällä, uskon että sävyjä tulee mukavasti lisää...
Vs: Nainen Kiitti, konkarien vinkit ovat aina erittäin tervetulleita. Onneksi tuota kovaa auringonvaloa saadaan Suomessa suhteellisen vähän...
Vs: Nainen Tyylikäs. Keni tuossa yllä oli oikeassa, Pitkät varjot kuitenkin, niin kuin esim Sokren kuvissa ovat myös poikaa. Itse olen lähes aina väärään aikaan liikenteessä, viimeksi sunnantaina keskustassa keskellä päivää. Tuli julmaa jälkeä. Hannu
Vs: Nainen No hyvä jos tunnistaa. Varmuuden vuoksi nimesin kuvan selkeästi, ettei tule väärinkäsityksiä.
Vs: Nainen No tämon kiva. Samaa fiilistä kuin kuvissa entisaikoijen julkkiksista eräässä Berliiniläisessä kahvilassa.. Vaikkakin jos jotain saa nillittää niin mun silmään tuo käsi on vähän palaneen oloinen..