Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

puuta kiveä vettä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana ranttine, 24 Toukokuu 2009.

Tuli mökillä ulkoilutettua kameraa

Metsää ja Rantakivi

1. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Vs: puuta kiveä vettä

No jo on kaunista metsää. Ja kuvakin toimii.
    Alemmasta kuvasta en sano vielä mitään.

2. Vs: puuta kiveä vettä

Kiitos kommentista. Itse tykkään tuosta kivikuvasta melkeimpä enemmän, mutta ehkä se on vaan tekniikasta kiinni :p  Sain vedestä maitomaisen pitemmällä valotusajalla - oikeasti tuo on ihan kirkasta ja jopa aallokkoakin oli jonkin verran.
    Sommittelukommentit ois kivoja.. yritän päästä räpsimisestä eroon ja kovasti yritän nyt tiirata tuota puolta kuntoon. Itse on vaan joskus sokea omille kuville ja itsekritiikki mulla on aivan hakusessa. Suurta taidetta en yritä tehdä vaan pyrkimyksenä on ottaa nättejä kuvia.

3. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: puuta kiveä vettä

Minäkin tykkään alemmasta kuvasta enemmän. Ekassa kuvassa "kohde" jää vähän epäselväksi vaikka kaikki toki näkevätkin, että metsä on kaunis ja valkovuokkoja pukkaa.

Kummatkin kuvat ovat siis kivoja, mutta mielessäni niitä yhdistää sama puute. Etualan sommitteluelementti katkeaa alareunassa ikävästi pikkuisen kesken. Ainakin toisessa kuvassa kuvassa olisin toivoniut, että laiturin/rannan kulma jäisi kuva-alalle.

Eka kuva taas paranisi ehkä ihan sillä, että se olisi otettu alempaa, jolloin etualan puu yltäisi paremmin maahan ja kukatkin näkyisivät isompina. Kukkia näyttää myös olevan enemmän taaempana, etualan ollessa aika tyhjää, joten ehkä paikka ei ollut aivan optimaallinen.