Vs: Meriukko 'Täydellinen' kuva? Sanoisin että että elä tuollaisia pohdi. Pilvimuodostelma on kyllä uskomaton ja tuollaisten taltioiminen on kyllä mukavata puuhata.
Vs: Meriukko Ei!!! Menettäisit kuvan sanoman joka lienee jotakin sensuuntaista että ihminen on pieni kun oikein alkaa myllertämään. Kuva on hieno.
Vs: Meriukko Yksi pieni askel täydellisyyteen on että valkoinen olisi valkoista eikä koko kuvan valtaavaa kellerrystä Lämpimät sävyt sen sijaan on kiva juttu.
Vs: Meriukko Luonto voi olla täydellinen. Tässä on aurinko matalalla ja se punertaa maisemaa, pilviäkin. Toinen versio. Ei tosin värin suhteen. Muuten taas hämmästytti, miten hailakalta ne näyttävät tässä nyt toisin kuin vielä Photoshopissa..
Vs: Meriukko Jos käsittelet eri profiililla mitä selain tukee niin se aiheuttaa sen, kannattaa kääntää aina srgb:ksi ne aina Mullakin toi spyderin profiili ja välillä profoton niin unohtuu sitten käännellä niitä kun nettiin laittaa.
Vs: Meriukko Pilvet ovat niin kekseliäitä tekemään kaikenlaisia muotoja. - Mä Rakastan pilviä Varsinkin eka vaikutti. Yksi "ketju", mitä olen suunnitellut aloittavani jo kauan on pilvikuvaketju. Aloitan sen lähipäivinä - jollei joku andere ehdi ensin. Hienoa. - Est Edit: Alaosa - ekassa - on jepulis. En leikkais. - E
Vs: Meriukko Meinasin minäkin pilviä pilviä otsikoida tämänkin aluksi, jos vaikka olisi ketju syntynyt. Kuka se valokuvaaja olikaan, jonka elämäntyö on lähinnä pilviä? Profiileista olen pihalla. Täytyy ihmetellä asiaa joskus tuolla tekniikkapuolella. Hauki-omakuva samoihin kellonaikoihin mutta eri päivänä. Ihan koska tuosta valkoisesta kun tuli mainintaa. Ja eikö tuossa aiemmassakin sentään lähellä neutraalia harmaata ole oikea yläkulma pilvistä? Kun yhden kohdan laittaa "oikein", kaikki muukin muuttuu ja vaihtuu. Siksi väri on enemmän näkemys kuin oikein/väärin asia. Pilvikuvassa, toisin kuin haukikuvassa, on hyvin erikoinen väri- ja sävymaailma. Siis oli nimenomaan paikan päälläkin.
Vs: Meriukko Pilvikuvaketju, joo, parhautta. Jos tarvii kuvia pilvistä (eikä niinkään pilvessä kuvattuja kuvia), niin täältä löytyy muutama.