Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Äänetön todistaja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Quiquern, 18 Syyskuu 2005.

Taustamusat päälle..viuuuuuuuummmm

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    toi yks yksityiskohta vähän selvemmin esille, meni hetki ennenkuin sen hoksin.. kauhuromaanin tai jännärin kanneksi.

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hyvä nimi katseessa näkyvään heijastukseen mutta ei. Hiton ruma kohina/rae.

3. Hitto et on hieno, ja sanomaa löytyy ihan helvetisti vaikka on vähistä aineksista kasattu. Lisäks rekeisuus on piste iiiiin päälle

4. Miks?
    Minusta ei missään nimessä saa mennä aina vääntämään kaikkea rautalangasta, kyllä katsojalle pitää jättää tilaa ajatella löytää itse merkitys

5. Nimeä myöten loisto otos, ja toi kohina kruunaaa risti silmässä isompana tai skarpissa kuvassa ei futaa niin hyvin kun nyt.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kohina ois hyvä jos se ois kauniimpaa, ny se ainakin näyttää just kohinalta ja on ruma. Nää on näitä makuasioita.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kiva yksityiskohta. Kuvakulma miellyttävä. Kohina on järkyttävä, mutta tuo yksityiskohta pelastaa hyvin paljon asiaa vaikka teknisesti hiukan kurahtaa. Hyvä laukkukuva.

8. juice

juice

912
    0
    0
    On hyvä, oikein hyvä. Paljonkos tässä on alkuperäistä ja paljonko shopattua?

9. Tykkään.. sopis oivasti kirjan kanteen.

10. Hmm, muistaakseni tein vain ristin vaakapuun, mutta pitää varmaan suurentaa ja tuijottaa sitä alkup. kattikuvaa, josta tämä on pieni croppi..

Siis tämä:
    Aukea.net, virtuaalinen luomisgalleria

11. keija

keija

306
    0
    0
    tämä shoppaus ei kosketa mua (epälaadukkaan näköinen rae)

12. Shoppaukseksi croppausta tuskin kannattaa kehua, mutta rae on mitä on ;-)

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Keijalla on hieno avatar!

14. keija

keija

306
    0
    0
    no mutta kiitos

15. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Tarkoitit varmaan mun avataria? :)

Itse kuvasta: Idea varsin mainio - nimeä myöten. Tai siis juuri nimi antaa kuvalle aiheen miettiä kuvaa. Mutta toteutus tökkii rakeen/häiriön ja värien epämääräisyyden vuoksi. Vaikka tämä olikin aika pirun pieni osa originaalista kuvasta ja tuo häiriö on täten ymmärrettävää, niin kyllä se silti häiritsee...