Mänkö överiks? EDIT Yöh, on se vähän kamalan värinen... eikä rakeisuutta oo lisätty, se on ihan rehellistä ja kamalaa kohinaa.
Nenän alue on mun mielestä vähän liian vaalea. Käytitkö diffuse glowia? Hiukan liikaa hohdetta ja vaikka rae on IN niin sitä voisi olla vähän vähemmän. Muuten ihan onnistunut omakuva. Itse kun ottaa kuvan niin ei tarvi jännittää Tuleeko sitten kolmas nainen jne. ?
Käytin, mut en raetta ja laitoin tuotaki glowia tosi vähän, tää oli aika vaalee iholta muutenki. Ei tarvi jännittää itteään ei, se näis on hyvä puoli. Ja ei, ei hätää, nyt on naiset loppu ;-).
Tuon taustakohinan voisi yrittää kääntä huonosta puolesta tehokeinoksi jollain karkeammalla kohinalla tms, tai koittaa pehmentää pois. Kuvaa voisi rajata hieman oikealta, kaalin kallistus tulisi paremmaksi ja jotenkin kuvan jänite; dynamiikka paranisi. ..Vaikka potreteissa usein halutaankin suorastaan unenomaista leppoisuutta...
Yksi suortuva vai miten se sanotaan laskeutumaan tosta kasvojen editse katse hiukan kulmien ali niin meillä on salaperäinen syöjätär
Tämä on vaikea, tyhjentää ajatukset. Jo jostain syystä mun silmään osuu tuo pieni kallellaan oleva sydän aina vaan. Se tekee tästä kuvasta melko herkkiksen. Tuo Quiqun ehdotus nippasta oikeelta pois saattaisi olla melko hyvä jutska minustakin.
Tos on orggis: www.kuvakonttuuri.fi/muitakuvia/orggis.jpg Jos noin tummasta nostaa niin takuuvarmasti kohinaa löytyy :-D ps. ehkä se sydän kertonee musta jotain ;-)
:-D Niin mustaki orkkis on parempi, mä vaan halusin kokeilla ja ensin siitä tuli muka ihan hyvä, mut tässä sen näkee, ei se käsittely kuvaa tee.
Tuo editoimaton kuva vaikuttaa paljon paremmalta, varsinkin kun sen näkisi aitona kiiltävänä valokuvana.
Nojjoo, mä lupaan pysyä kuvankäsittelystä mahdollisimman kaidalla tiellä ;-). Kun ei osaa niin ei osaa ja täts it.
Ihan hyviä kumpikin,tykkäsin originaalista kuitenkin hiukan enemmän. Editoidussa kuvassa kasvoista hävinnyt liikaa sävyjä ja hiukset oikealla puolella hiukan "hankalan" näköiset, hankala tarkoittaa sitä, että editointi hiukan vaikeaa niiltäosin jos haluaa korjailla.