Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nikon joulukirje!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Pölökky, 20 Joulukuu 2008.

Nikon Sverige lähetti 18.12.2008 mailia otsikolla joulukirje. Sen sisältönä oli heidän 19.5.2008 päivätty kampanjakirje jossa oli tarjoukset menneelle kesälle ym vanhaa asiaa.

En tiedä kuinka yleisesti viesti lähetettiin, mutta omat yhteystietoni ovat Nikonilla käytössä  tuotteiden rekisteröinnin perusteella joten arvelen viestin olevan heidän joukkopostituksensa jouluksi.

Asiakkaiden onneksi nämä aktiiviset markkinointihenkilöt eivät hoida itse tuotteiden valmistusta. Sen verta laadukasta tiedottaminen on. Tuntuu hieman asiakkaan aliarvostamiselta moinen kun ei viitsitä tarkistaa mitä lähetetään.  Vai olisiko tämä ollut joku roskapostimadon kaappaaman koneen viruspostitus?

1. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Vs: Nikon joulukirje!

Minun joulukirjeessäni oli ainakin mukana vihje, kuinka D700-kameralla saadaan optimitarkennus liikkuvaan kohteeseen. En pahoittanut tuosta herkkää taiteilijanmieltäni.

kapa

2. Vs: Nikon joulukirje!

On senverran tullut noita "joulukirjeitä" että en viitsi kauheasti tohottaa. Interfoto lähetti saman joulukuvan kun pari vuotta sitten, poistin fotoshopissaheidän logon ja laitoin edelleen, en tänävuonna viitsinyt tehdä samaa typerää temppua uudelleen. hasseli lähetti aikamoisen joululahjan, jos on ylimääräistä likviditettiä, en mene detaljeihin, mutta kyllä leicalla on tulossa kuumat paikat...
    vaikka mitkä digit otetaan laskuissa huomioon, on hasselin digiosastolla aikamoinen markkinaosuus ja he lupaavat uutta joka vuosi ja myös edullisia hinnantarkistuksia. Nyt pääsee hasseli H sarjan kameraan ja linssivalikoimaan sadan euron kuukausimaksulla ja lupauksesta päivitettyyn kamaan vaihtona kun se tulee markkinoille. Sehän ei ole kun mun parkkisakot kuukaudessa...

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Nikon joulukirje!

Voih sentään, tuohan tarkottaa, että tarvis saada parempiliksainen duuni.... Siis meikäläisen ;)

4. Vs: Nikon joulukirje!

Vastaavasti minä melkein pahoitin mieleni :)
    Nimittäin se ohje ei omien kokemusteni ole paras D700-D300:sten AF:lle ja nopeasti liikkuville kohteille. Tarkennus tuolla ohjeella on kyllä nopea mutta lopputulos ei ole paras mahdollinen.
    Tai sitten mä en vaan ymmärrä ja osaa...

5. Vs: Nikon joulukirje!

Eipä se joulu pilalle mene minullakaan moisen vuoksi, vaikka känsäkourainen työmies olenkin.
    Vihjeitä D700 käytöstä olisin mielelläni ottanut koska sellaisen syksyllä sain. Edellinenkin on Nikon ja kameroihini olen ollut erittäin tyytyväinen.

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!