Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Meni jo - Hiilivedostukseen kemikaaleja + Isopropanolia & Asetonia

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Steve, 27 Elokuu 2013.

  1. Steve

    Steve Member

    116
    1
    18
    VARATTU

    Myynnissä / annettavana on läjä hiilivedostuksessa tarvittavia raakakemikaaleja + mustia pigmenttejä. Nämä vain yhtenä kasana. Näitten mukana voi saada halutessa myös joitain tarvikkeita mitä olen käyttänyt näissä hommissa (pensselejä kippoja yms. sekalaista).

    Lisäksi n. 4,5 l Isopropanolia ja n. 900ml asetonia. Nämä annan myös erikseen.

    Myyn koska lähden ulkomaille ja palattuani alkaa opinnot jolloinka minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa jatkaa tätä hommaa. Mielenkiintoista on ollut ja onnistuessa palkitsevaa. Ostaja / vastaanottaja maksaa tai on maksamatta oman tunnon mukaan tai vaihtaa pariin 135 ilfordin filkkaan. Pahasti en katso vaikken näistä mitään saisikaan kunhan menevät käyttöön. Kovin arvokkaita nämä nyt ei muutenkaan ole, lähinnä suht. vaikeasti saatavissa.

    HUOM! Jos ei tule yhteydenottoa perjantai aamupäivään mennessä joudun tod. näk. viemään nämä jäteasemalle. Tavarat noudettavissa Tampereen keskustasta lauantai 31.08 iltapäivälle saakka ja sen jälkeen Porvoosta 06.09 saakka ja 05.09 mahdollisesti Helsingin keskustasta.

    Lista on seuraavanlainen:

    Formaldehydi 40% n. 50ml
    Ammoniumdikromaatti n. 40g
    Tymoli, 30% isopropanolissa n. 50ml
    Natriumvetysulfiitti n. 170g (Sodium hydrogen sulfite)
    Glyseroli 85% n. 30ml
    India Ink Speedball reilu 400ml
    Ivory Black mustaa pigmenttiä vajaa 70g

    Minut tavoittaa: yv:llä krissenmaili @ gmail.com tai 0505178688
     
  2. Haapalahti

    Haapalahti Active Member

    2 347
    8
    38
    Vs: Hiilivedostukseen kemikaaleja + Isopropanolia & Asetonia

    Mulle kelpaa :)

    --Tapsa--

     
  3. Steve

    Steve Member

    116
    1
    18
    Vs: Meni jo -Hiilivedostukseen kemikaaleja + Isopropanolia & Asetonia

    Varattu Haapalahdelle! Vastasin yv:iin.