Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Menestystä

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana paraneva, 12 Huhtikuu 2021.

  1. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 168
    502
    113
    Pidän Karppisen työnjäljestä. En tiedä paljonko niissä on valokuvaa jäljellä, mutta hänen Photoshop-taitonsa ovat erinomaiset. Mulla nyt ei juuri tuollainen sopisi seinälle, mutta jossain olosuhteissa voisin jonkun hänen kuvistaan ripustaakin näytille.
     
  2. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 188
    5 808
    113
    Kyllä ja esim. Pia Rautio on aivan loistava henkilökuvaaja, upeaa valojen käyttöä ja henkilöohjausta.
     
    SakkeM tykkää tästä.
  3. Matero

    Matero Well-Known Member

    412
    243
    63
    En tunne kuvaajaa, mutta kommenttini liittyy sanaan henkilöohjaus. Tämä on muuten todellakin tärkeä taito. Itse en ole mikään potrettien kuvaaja, saan näyttävän näköisetkin kohteet näyttämään, no, ei niin edustavilta. Kun itse olen ollut muutaman kerran ammattilaisen kuvattavana niin tämmöisestäkin vänkyrästä on tullut näyttäviä kuvia. Viimeksi kuvannut olikin todella ammattilainen ja ne ovat ainoita kuvia itsestäni joita katselen, jopa mielelläni. Pointtini tässä oli että hyvää ammattilaisuutta on monenlaista, makuasioista pitää kiistellä mutta tuskin tuolla yhtäkään ammattilaista palkittiin ansiotta.
     
  4. Tuojuk

    Tuojuk Well-Known Member

    1 447
    1 478
    113
    Aika monessa live-esityksessäkin on tuo autotune päällä.
     
  5. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 188
    5 808
    113
    Mitä kuvaa tarkoitat?
     
  6. Tuojuk

    Tuojuk Well-Known Member

    1 447
    1 478
    113