Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Auringonlasku

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jaska, 8 Huhtikuu 2005.

1. On ainakin väriä

2. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Kiva liuku taivaassa...

3. Oisit photaroinu sen yhden punaisen pisteen pois tosta alhaalta. Siisti kuva. Toi likuväri sinisestä oranssiin on kyllä upea.

4. Kivat sävyt, mutta sommittelu kyllä tökkii aika pahasti.

5. Joo, huomasin tuon vasta netissä, se ei näkynyt jostain syystä photarissa ainakaan noin selvästi.

Miksi? Pitäisikö olla kolmeen osaan jaettu, tai aurinko leikkauksessa?

6. Ei välttämättä, mutta ei se noinkaan ainakaan minun silmääni toimi. Parannusehdotuksia en osaa antaa, kun en noita auringonlaskuja harrasta.

7. Samat sanat. Olen pitänyt yleensä kaikista jaskau'n kuvista. Mielestäni tämä kuva vaatisi sen, että horisontti olisi suora, vaikka mulle sillä ei yleensä väliä olekaan.

8. Enpä muuten tuota vinoutta osannut katsoa, vinoltahan se näyttää. Hiukan kaksipiippuinen juttu, olen sen kuitenkin suoristanut, suoristin sen tuon linkkimaston mukaan, mikä on suorassa. Maisema oli tuollainen laskeva, mutta kyllä se tässä vinolta näyttää. Pitäisköhän vetästä horisontti suoraan ja masto pois.

Kiitoksia kovasti, hyvä juttu kun joku niistä pitää. Laittaa aina yrittämään parempia.

9. Mulle kelpaa, vaikka vaikka tuota horizontti minäklin vähän fundeerasin.

10. Minä en kiertäisi. Kun maasto kerran viettää niin se viettää, turha sitä on muuksi muuttaa. On nuo värit kyllä hekumalliset :)

11. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Aika sellainen julisteen omainen kuva. :)

Nätit värit kuten edellä mainittu.

12. Juki

Juki

313
    0
    0
    Siisti peruslasku, jossa itse arska olisi voinut olla vähän kauempana keskustasta.

13. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Kivat sävyt taivaassa, peruskamaa mutta eihän näitä ole koskaan liikaa ;)

14. Juu ei, kun vertaa lemmielukkakuviin. Tai bändikuviin.