Vs: Hämärtyy Erittäin tyylikäs kuva jokimaisemasta. Varmaan ollut aika hankala päästäö kuvanottopaikalle, mutta hyvin olet sommitellut.
Vs: Hämärtyy Hehee, on muodostunut jo mun lempilinssiksi. Tuo polttoväli jotenkin sopii mulle. Toinen suosikki on 20/2.8 af-d Epäterävyys johtunee 194 sekunnin valotusajasta ja siitä, ettei ollut kaukolaukaisijaa, vaan pidin koko ajan itse kamerasta kiinni B-asennossa. Vähän on näköjään heilunut. Olisi mulla radiolaukaisin, mutten ole ottanut vielä paketista, hommasin sen vasta kuitenkin kaksi vuotta sitten.T Jukka
Vs: Hämärtyy No kuvana ei kovin sävähdyttävä. Kontrasti on kiva. Säädä fotarilla hiukan epäterävämmäksi joitakin kohtia niin siitä tulee parempi.
Vs: Hämärtyy Sieltä päiviönsaaren päiväkodin takaa lähtevältä polulta. Tässä jää kämärin luontopolku vasemmalle. T Jukka
Vs: Hämärtyy Aha, sielläpä en ole vielä käynytkään.. Pitääpä käydä muutama otos itsellekkin sieltä tallentamassa. Kiitos.
Vs: Hämärtyy Sieltä on hyvä, kun kävelee sinne venevajalle. Hyvällä tuurilla ei näy mitään valojakaan. TJukka