Vs: Keijon enkeli Hyvä, jotenkin tutunoloinen luonteikas henkilökuva. Onko taustan ammulla "sätkä" suussa ;-)
Vs: Keijon enkeli Kuvan nimeäminen ei mulle ihan aukea. Tai aukeaa se mutta olen varma että ihan väärin.
Vs: Keijon enkeli "Enkeli" viittaa takana näkyvään lehmään, jotka olivat kyllä hyvinkin joviaaleja (yhtä lukuun ottamatta) ja kiintyneitä isäntäänsä.
Vs: Keijon enkeli Mitä tuo lehmä teki jotta sitä kutsuttaisiin "enkeliksi", vai pitäiskö Enkeli olla isolla E:llä, eli kyse onkin nimestä? Lehmästä en tiedä, mutta ukkelilla mainio ilme, minusta lehmä on hieman turhake tässä.
Vs: Keijon enkeli Paras kuva tällä foorumilla vähään aikaan. Tajusin otsikon kyllä vaikka se monimerkityksellinen onkin - mikä on vain hyvä asia.
Vs: Keijon enkeli Aivan mahtava. kyllä tuolla lehmälläkin on mielstäni paikkansa tuossa kuvassa. Oikein hyväntuulinen kuva.
Vs: Keijon enkeli Kuva kertoo Keijosta paljon, hieno kuva Tapiolalta. Viittaako otsikko lehmän nimeen? Muutama vuosi sitten oli vuorossa E-kirjain vasikoiden nimissä. t. Juha
Vs: Keijon enkeli Hauska vinksahtanut meininki, tuli heti Bergmanin elokuvat mieleen. Ehkä hiukkasen harmaa mun makuun, muuten hieno!