EDIT: Näyttäisi siltä, että jos joku maksaa hyvän hinna 5D:stä, niin se voidaan vielä myydä. Muuten pidän itselläni loput kamerat. ---- Myydään: Canon EOS 5D --- 350D:llä on kuvattu kai vähiten - mitäpä sitä nyt kolmoskameralla kuvataan. 30D on ostettu Rajalasta tammikuussa 2007. Siinä on vielä takuutakin voimassa. 350D - jaa-a. On tainnut olla mulla reilun vuoden. Ostin käytettynä ja silloin oli muistaakseni sen verran uusi, että takuuta oli, mutta ei enää. Kaikki kamerat ovat hyväkuntoisia sekä ulkoisesti että sisäisesti. Asuvat Kotkassa. 5D tuli tänään vaihdossa ja on myynnissä, kun en oikein tiedä tarvitsenko sitä. Minulle kerrottiin, että kameralla olisi otettu vain noin 17 000 kuvaa. Mukaan tulee kahva ja muutaman akkuakin. 5D:ssa ja 30D:ssä tulee mukaan alkuperäiset myyntilatikotkin. Muuten kaikki romppeet, mitä mukaan on kuulunut - ainakin jos ostaja niitä osaa pyytää. Itse en noista rojuläjistä välttämättä tiedä mitä kaikkia piuhoja niissä on mukana ollut, kun itse en käytä juuri muuta kun kortinlukijaa ja laturia. Jos hyvät kaupat meinaa syntyä, niin joku pieni muistikortti voidaan ehkä livauttaa kameran sisään. Myynnin syynä kalustopäivitykset. Joku saa jäädä kolmoskameraksi varalle. Hinnat päivän hintojen mukaan, joten saa tehdä tarjouksia, mutta laitetaan nyt aluksi vaikka näin: 5D ......... ... 1800 e (mukana on kahva ja muutaman akkua)
Vs: Canon EOS digijärkyttimiä (3 kpl) No en. Mulla on nyt siis tilanne, että näitä digijärkkäreitä on 5 kpl. Siinä on pari liikaa. Studiovaloihin vaihto voisi onnistua ja joku putkistosysteemikin saattaisi olla mahdollinen, mutta riihikuiva käteinen olisi jouhevinta.
Vs: Canon EOS digijärkyttimiä (3 kpl) Piti oikein tarkistaa, kun se semmoisena pienenä käppänänä osin kiiltävillä nappuloilla ei tunnu niin mustalta, kun muut, mutta on se.
Vs: Canon EOS digijärkyttimiä (3 kpl) Joku hullu turggulainen tunkeutui asuntooni ja vei yhden kameroista, mutta jätti yhden uuden riesakseni, että myyntiartikkelit ovat hieman vaihtuneet. Että viiden digijärkkärin loukossa ollaan ja kun näitä itselleen kovasti perustelee, niin oikeastaan vain toi 30D on täysin ylimääräinen, että ostakaa nyt edes se pois.
Vs: Canon EOS digijärkyttimiä (3 kpl) 30D, 5D... Joopa joo. Mä oon kyllä tosi reilu myyjä. Aluksi väitin, että 30D:llä oli ammuttu 37 000 kertaa vaikka todellinen luku lienee 27 000. Nyt tuli ilmi, että olin kirjoittanut ilmoon, että on ostettu tammikuussa 2006. Huh huh! Kamera on julkaistu maaliskuussa 2006, että se on siis ostettu <COLOR color="red"]tammikuussa 2007</COLOR> ja siksi ihan normitakuu on voimassa vielä hetken. Vähintäänkin siis sen aikaa, että uusi ostaja voi testailla kaikki kommervenkit ja jos keksii jotain valittamista, niin Jassille vaan säädettäväksi. (En kyllä usko, että mitään tulee löytymään, mutta tuohan tuo tieto ehkä mielenrauhaa).