Tai siis virallisesti vasta huomenna mut kuiteski http://www.nieppi.com/wordpress/?p=217 Olen siis melkein sankari itsekkin...
Me ollaan sankareita kaikki.....!! Toiset vaan tarvii kiiltävää todisteeksi. Mut oikeesti hieno homma!
Komea pränikkä! Missäs ritarin miekka on, eiks semmoinen kuulu varustukseen? Mut ihan tosissaan: Onnittelut! Tosi hieno juttu!
Mä sainkin tälläsen p-magneetin jo monta vuotta sitten. Toi sun p-magneettis taitaa olla kyllä vähän harvinaisempi D Mutta oikeesti, onneksi olkoon !
onnittelut jalo ritari! ...hetken jo kuvittelin, että kokeilet ottaa mittaa spegen tyrän taistelija-mitalin mainostamiseen...
On ihan tyylikäs lätkä, onnea vaan ansaitusti? Siis kerro jo mitä pitää tehdä moisen eteen? Mulla on vaan sellanen tavallinen työppöselle myönnettävä mitali 20v työssäjaksamisesta + tietty kultakello Sepe
Toi on kyllä hurjaa, mutta pistää meikäkin aika pahan. Vuosien mittaan minua on tituleerattu mm. valokuvaajaksi, opettajaksi, maisteriksi, isiksi, toimittajaksi ja rock-muusikoksi. Viime viikolla luin lehdestä yhden kuvani alta, että sen oli ottanut kotkalainen luontoharrastaja. Onko muilla mahtavia arvonimiä?
No mistä hitto sitä tällasia viestikejuja jaksaa kaivella.... jos ne pomppaa ylös, niin onnittelut ja osanotot voidaan suorittaa myös jälkikäteen.