vaikea sanoa kun ei näe kuvan ulkopuolelle. Tästä puuttuu kolmiulotteisuus, jota minä aina peräänkuulutan
Kuvanottopaikka oli Salon asema (ympäristönä juna, laituri, kiskot, asemarakennelmat). Mälli sattui Karjaan ja Salon välillä - en yrittänyt ulos kuvaamaan, koska vaunusta ei välttämättä olisi päässyt ulos ja hirvikin taisi olla suurimmalta osaltaan levinneenä pitkin vaunujen kylkiä (juna oli IC2 ja vauhtia reilusti toistasataa km/h) - ja tuskin se itse raato olisi tuonut kuvaan mitään lisäarvoa (no joo, rupesin kuitenkin selittelemään ).
Ajankohtanen ja bruutaalilla tavalla pysäyttävä! Tuskinpa se raato ois siihen keulille jäänyt kumminkaan jos kahensadan vauhdissa kolahtanu?
pysäyttävä dokkarikuva. toimii. piti alkaa tänään lenkilläkin pitämään enempi meteliä ja kuulostelemaan ryminöitä.. ei tahtois joutua pyssymiehiä pakeneva hirven tielle tuolla mettässäkään. eikä niiden pyssymiehienkään tielle ja tulla luulluksi hirveksi.. :F
Ei minustakaan, vaan sitä mitä edestä löysimme. Tästä tuli otettua monella kameralla kuvia, mutta ehkä tämä Pekan kuva kuitenkin oli niistä paras (ainakin minua paremmin tuo on onnistuttu). Piti mielenkiintoisen mäjäyksen kun osui
Pitääkin taas lukea Valtteri Suomalaisen Kuolet vain kahdesti... Dokumenttikuvanahan tää menee. En tiijä millaisia tst-kuvaajia täällä sitten on, mutta aika vaikea tollaisessa tilanteessa/kohteessa on saada edes oikein tarkennettua kuvaa... On se vaan hyvä että noissa junissa massaa on, jotta ei suurempia tuhoja satu.