Vs: Viimeinen... Taitavasti kuvattu, kertova ja toimiva setti, ihan oikeasti (tällä foorummila pitää välillä painottaa sanaa oikeasti)
Vs: Viimeinen... Nuo muut kuvat ei sano minulle oikein mitään, mutta viimeinen sanoo sitten senkin edestä. Eikä vain sano, mutta puhuttelee. Onnistuu luomaan välittömästi samanlaisen tarinaa synnyttävän tunteen korvien väliin, kuin täällä taannoin esitelty kuva raitiovaunukiskoista ja muutamasta miehestä (Três pessoas by sahe69). Setin kannalta tämä kuva rikkoo yhtenäisyyden. En osaa nähdä yhteyttä alkupään kuviin. Jos tämä oli tarkoituskaan. Aivan toisella tasolla, eri maailmasta. .v.
Vs: Viimeinen... Niin mä näkisin tämän yksinkertaisena kehityskaarena, betonista peruskallioon ja toiveet toteutuu sitten kun ihmisestä päästään kokonaan eroon?
Vs: Viimeinen... No itse luen kesä/veneily (*)kauden valot sammuneet ja lopussa kokoonuttu uutta/seuraavaa.(* tai yksitäinen paikka, joka on sinänsä yhden tekevää viesti on selvä ja aukeaa jokaiselle omista lähtökohdista, mutta luopumisesta on kyse ja viimeinen tuo toivon)
Vs: Viimeinen... Kiitoksia ! Uuni- ja Liuskesaaressa kuljeksin ensimmäistä kertaa kameran kanssa. Heti kyllä prkl huomasin, että kaikki mestat on koluttu ja hyvät kuvat jo otettu (Rantojen miehet & Simos ainakin), joten piti muuttaa suunnitelmaa ja lähestyä juttua toisella tavalla Kostona kammottava värivalokuva, niitä ainakaan ei ole tuolta montaa nähty... Hannu edit. Nonnii... : http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?action=dlattach;topic=87363.0;attach=159856;image