Vs: Olenhan hereillä. Harvakseltaan, mutta laadukkaasti tipahtelee kuvia. Ihana tunnelma. Kivasti tilaa ympärillä vaikka aina jään vähän arvelemaan tuota kuva-alan keskelle sijoittelua. Tässä toimii kyllä.
Vs: Olenhan hereillä. Totta, harvoinpa minulla tätä materiaalia ilmestyy. Olen kuitenkin näennäisen yllättynyt ns. seinätauluaspektista. Myönnän kyllä sen, että mitä isompiin kokoihin mennään, sitä paremmin tuo kuva toimii. Heräsin kaksi kertaa kuvanottoyönä, ehkä kauneimmasta telttailupaikasta lyhyen elämäni varrella. Ensimmäisellä kertaa paistoi kuutamo, taivas oli pilvetön ja järvi täysin tyyni. Jälkimmäisellä kerralla, aamuneljän ja viiden välissä näkyi ylläoleva maisema; liikkumaton usva, pysähtynyt ajan hetki. Täydellinen hiljaisuus valtasi Repoveden.
Vs: Olenhan hereillä. Jep... tätä kuvaa ihailtiin tänään myös Vltavan pöydässä useampaankin otteeseen. Kiitos suurius kaikille mukanaolleille. Pelkistetty mutta kaiken oleellisen sisältävä otos Vitjalta.
Vs: Olenhan hereillä. Repoveden luonto on hvyin kaunis, ja sellaiset hetket kun kuvailet ovat elämän suola. Olen iloinen puolestasi. Kuva on täydellinen.