Vs: Fender Mukava kuva! Kauniilla tavalla eroottinen, sävytys sopii myös kuvan henkeen minusta aika kivasti. Ehkä taustaa voisi jopa tummennella varovaisesti, mutta eipä tuo ympäristön näkyminen miinusta ole, ehkä vaan lievästi silloittelisin, jos oma olisi, tai sitten en
Vs: Fender 1&2 Tykkäsin enemmän ensimmäisen kuvan posesta ja mallin ilmeestä siinä. Jälkityöstö on käsittääkseni sitä, mitä nykyään toivotaan. Pari pikkujuttua tuossa pistää silmään, vaikka en näistä mitään tiedä tai ymmärräkään: täältäpäin katsoen vasemman jalan polvilumpion päällä, vasemmassa reunassa on teräväreunainen vaaleampi ympyränmuotoinen alue ja vasemmalla sivulla teräväreunainen raja. Mistä ne tulevat? Toinen asia, mihin mun silmät karkaa kokoajan, on rintojen väli. Rintalasta ja kylkiluut näyttävät hirmu huomiota herättäviltä. Tuleekohan se tuosta selkä mutkalla olevasta istuma-asennosta vai tekeekö valo -en osaa sanoa. Tulipa kommentoitua kuitenkin.
Vs: Fender 1&2 Tuota en kyllä aivan heti hokase, mitä tarkoitat. Toi irroitus hivenen tulee eteen kyllä, mutta terävää reunaa en löydä. Ympyrä taitaa löytyä, jos nyt se on mitä tarokoitat Juu, rintalasta tulee esiin kyllä, samoin vatsalihakset ja ainakin jälkimmäiseen tuo vino asento tuo sen tunteen, että kyseessä ois kylkiluiden kaari... piti oikein itsekkin täyskokoisesta tarkistaa, että mikä se oikein on Mutta oikeastaan niin pikkuhommia mitä huomautit, että oikeastaan vois katsoa tän siltä osin onnistuneeksi kuvaksi :
Vs: Fender 1&2 Kylläpä kolahti nämä molemmat kuvat. En tiedä ihastuinko. Siis tässä on näitä vertauskuvia aikas paljon -kitara jalkojenvälissä -nahkatakki -ravintola -bikinit -treenattu kroppa -blondi -pöydän päällä (varmaan tanssittukin) Tykkäsin hiukan enemmän ensimmäisen kuvan värimaailmasta.
Vs: Fender 1&2 Itseasiassa niin tykkäsin minäkin, jotenkin tuo osaväri oldschoolviritys rokaa mulle tällä hetkellä ja tykkään niitä tehdä. Ne vieläpä sopii henkilökuviin aika mainiosti. Kyllä normi värikuvakin paikkansa löytää, ei se ole probleemi, mutta aika usein ruukkaa potikat kääntymään tuohon 1. kuvan värimaailmaan. Olen tosin aina tykännyt seepiakuvista, enemmän jopa kuin MV:stä, joten josko se tuolta sitten juontaa :