Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Matikka

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana petteria, 12 Elokuu 2005.

    Haastaja: kireme
    Aikaa käytetty: 31h

    [​IMG]

    tässä olisi "Matikka" ja samalla selviää syy vähentyneeseen aktiviteettiin ja kuvaamisen väliaikaiseen paussiin, eiköhän tässä taas ehditä kohta paremin räpsimään kunhan tuo vähän kasvaa :)
     
  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Jos NYT emerik ei oo ihan kovana, niin ei koskaan :D

    -teemu-
     
  2. Ei se pysty kirjoittamaan!
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Pinserin pentu? On kyl ihan kuin pieni patsas. Kieltämättä on kaaheen sulosen oloinen hauva. :)

    Tänään taas tuli nähtyä suloinen setterin pentu. Hiukan sun hauvaasi isompi se oli, joku abaut puolvuotta varmaan. Oli pensaikkoon sadetta mennyt suojaan kun omistaja oli kirjastoon sisälle mennyt. Tosi lutusen oloinen oli kyl. Koetin kyl tsiikailla et jos omistajan ois löytänyt khöh, khöh..

    Mä itse joskus mietin pinseriä ja varasinkin yhessä vaiheessa sen mut pennuissa sit tapahtu pientä vajausta se jäi hiukan pois se rotu. Lopulta päädyin setteriin. Kieltämättä nyt syksyn tullessa pentuja kun näkee niin silleesti kauheesti rupeaa itsekkin funtsimaan et ois kiva saaha koiranpentu. :)

    Juuh, kai se haaste on suoritettu. Sä varmaan funtsit sen et kun pitää laskeskella noita ruokia ja miten paljon pitää antaa minkä painoisellekkin? Tai vastaavaa? Rapsutukset hauvalle ja tosi mukavia hetkiä pennun kanssa ja muistahan ottaa kuvia paljon. =)
     
  4. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Vähänks ois hieno ollu käydä ottaa kuva matikasta tähän. Jos lähikaupassa ois sattunu olee.
     
  5. kääpiöpinseri tarkemin sanottuna juu, sunnuntaina täyttää 8 viikkoa.

    Tulee varmasti kuvia otettua tuosta kunhan se vähän kasvaa, nyt pitää vielä keskittää sen huomio muualle kuin kameran linssiin joten nykyiset kuvat pikaisia räpsyjä.

    Lisää Rowanista
    http://petteria.fidisk.fi/rowan/rowan.html
     
  6. Saaga

    Saaga

    293
    0
    0
    Siis kertakaikkisen liikuttavan sulonen koira.
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Musta oli tosi vaikeeta ottaa kuvia pennusta. Kuvailin tosin ihan pokkarilla silloin. Hiukan tietysti harmittaa ettei silloin ollut kunnollista kameraa olisi saanut parempia muistoja. Joka tapauksessa kannattaa ottaa valtaisasti niitä kuvia kun se kasvaa nopiaa vauhtia vaikka onkin pieni kokoinen koira sulla. Tärkeitä muistoja juuri noi ekat kuukaudet. Vaikka kuvallisesti oiskin aika kakkendaalia. :)

    Tosiaan mä itsekkin ajattelin että käyköhän se herra kuvaamassa ton matikan? Vai tyytykö matikkaan eli johonkin numero jutskaan. No kyl mä oon tosi iloinen et sain nähdä ton suloisen hauvan. Ihan mielettömän lutunen hauva. :)
     
  8. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Matikka on kala.... vai ?
     
  9. pikkutuoppi <3
     
  10. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Jep, joku kala. Joka tapauksessa sehän olisi yksi mahdollinen aiheen mukainen juttu.