Vs: Herneen kukka Taustan värimaailma kontra kukkien värit on suorastaan komea kokonaisuus. Ehdottomuudessaan onnistunut sommittelu. Ehkä terävöitys tuonut taustassa näkyviin pieniä artefakseja, itse (HIEMAN!) pehmentäisin niitä. Jos kysymys olisi vaikkapa öljyvärisiveltimen jättämistä jäljistä mainitut eläisivät ja ehkä vain tukisivat kuvaa, nyt mielestäni ei niin ole. Toisaalta pääesiintyjät eli kukatkin vaatisivat silloin vastaavaa käsittelyä. Eikä maalauksesta olekaan kyse... vaan valokuvasta. Hieno. - E
Vs: Herneen kukka Sommittelu on tosiaan toimiva ja värit oikein hyvät!! Mua toi taustan tekstuuri taas hieman häiritsee. Katse harhailee sinne kun sieltä löytyy liikaa yksityiskohtia...
Vs: Herneen kukka Sommittelu ja värit on kyllä ok, mutta täytyy kyllä sanoa, että minunkin katseeni harhailee taustaan??? (on muuten aika outo fiilis, kun ei pysty tarkentamaan omia silmiään...)
Vs: Herneen kukka En mä huomaa mitään vaikeuksia katsomisen suhteen mutta olinkin mittauspatteristossa ja mulla on stereonäkö.