Vs: Maru, JukkaH ja Watanen Ihan hyvä = ihan mitään sanomaton Joo, kyl Maru ja Jukka olivatki jo vähä väsyneit tos vaihees
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen Enhän mä tossa vaiheessa väsy ollu... kuvasin täysillä (muistatko mitä?) Ite pyysit kattomaan alas päin Mehän mentiin ton jälkeen viel vaiks ja minne
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen hehe, mä sain sentään MV version. kusti polkee näköjään vikkelästi...Tänks !
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen Aika hieno toi viimeinen, kuin Spartacus, joka sittenkin pääsi pakenemaan ristiltä. Tyylikäästi. Tyylikäs. - Erska
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen pikkujukan kuvasta tulee mieleen christopher lee, eli vamppyyri eli elävä kuollut.
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen Malliahan ei saisi mitenkään kommentoida - mutta nyt kun sanoit, niin ...
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen joo taisin jäädä kiinni. tosiaan aikaisemmin kirjotin että "pikkujukasta tulee mieleen" ja muutin sen että "kuvasta tulee mieleen" mutta kuten jossain joku veli väkevästi todisti että silloin kun polliisi mestari sisu marssii paikalle paljastuu kyllä tällainen vilppi. EDIT: mutta jukkahan saattaa olla vaikka kuinka komea mies.. olin ymmärtänyt että tässä on suoritettu jonkinmoista rentoumista ennen kuvauksia. muiden rentoutumisista en tiedä mutta omaan kokemusmaailmaani siirrettynä sanoisin että vasaralakka ja kumiliima nyt ei ainakaan kaunista ladya tai tsentlemannia.
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen Muistan mää . Ja niin pyysinkii ja sä olit tottelevainen malli . Nii ja joo, eihän se tosiaan vielä tohon jääny...
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen Ihan HELLS engels olivat, mutta omin jaloin kyllä kavelivät Havanaan, minne lie sitten sieltä, Jukka H: No further comments, whatsoever. Käsineet kuiteski on vielä täällä... J.K. Kyl tänne sitten ihan selvänäkin saa tulla...leikkimään.
Vs: Maru, JukkaH ja Watanen nonnonnon, aleta tolleen... Mut joo, tullaan me ihan selvin päin joskus . Tuo oli vaan tollainen "glögi-ilta" . Nyt on pakko myöntää, etten Havannaa muista, mut jonku turkkilaisen kuppilan kyllä. Siel mua luultiin aboriginaaliks, kait oon kummallisen näköinen , jos kerran turkkilaiset musta silleen luulee...
Vs: Maru, JukkaH ja Watanenkahtena Vielä yks Vatane. Se o aika kuvauksellinen kaveri. Mulla on jo miehestä muitakin visioita, kunhan vaan sais ittensä liikkeelle uudestaan...
Vs: Maru, JukkaH ja Watanenkahtena Hui kauhee, rapisee tuo kamalan jäärän imago. Älä tällaisia laita, ei tuu enää vapinaa ja rispektii...hehe