Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Marraskuussa hyggeillään

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana mlphotic, 5 Joulukuu 2018 klo 15:54.

1. mlphotic

mlphotic Well-Known Member

4 308
    324
    83
    Mallina Piia DSCF2010-5.jpg

Seppo R ja PHP tykkäävät tästä.
  2. PHP

PHP Active Member

219
    148
    43
    Kivan rento ja lämminhenkinen kuva. Onkohan itse tehdyt vaatteet ja korut?

Viimeksi muokattu: 5 Joulukuu 2018 klo 18:39
    mlphotic tykkää tästä.
  3. mlphotic

4 308
    324
    83
    On, sukat mummon tekemät.

4. motris

motris Well-Known Member

3 004
    94
    48
    En ihan pääse tähän kuvaan sisään. Hyggeily itselleni tarkoittaa jotain muuta kuin selkärangan yliojentamista.

5. mlphotic

4 308
    324
    83
    Mistä tiedät, mitä hyggeily tarkoittaa? Oletko paljonkin viettänyt aikaasi Tanskassa, hyggeillen, tai hyggisch in Flensbug (Schleswig/Holstein)?
    Malli on kyllä myös edistynyt joogi, joten tarvittaessa selkäranka ojentuu kyllä, jopa yli. Ei kuitenkaan tässä kuvaustilanteessa. Kuvattavani ollut malli tilasi hyggeilykuvia haluten ilmentää sitä näin vaatetuksellaan ja asennollaan, jonka koki luontevaksi itselleen.
    Kiitos kuitenkin kommentista, vaikka se nyt menkin ohi. Sitä vastoin kuvassa on eräitä muita virheitä, jotka olen raw-versiosta korjannut lopullisiin katalogikuviin. Tämä on jpg-kuva (Fuji XH1, 35/1.4, Proneg high).

Viimeksi muokattu: 6 Joulukuu 2018 klo 17:54
  6. motris

motris Well-Known Member

3 004
    94
    48
    Älä hermostu. Niin kuin sanoin, niin itselleni hyggeily tarkoittaa muuta kuin mitä kuvasta välittyy.

Todennäköisesti johtuu siitä, että taustakartonki nousee ylös heti jalkojen jälkeen. Jalkojen varjo aiheuttaa ahtaan fiiliksen. Ja "yliojentumisen" fiiliksen. Turhan kliininen mulle.

Jos itse olet tyytyväinen, niin hyvä niin. Kunhan sanoin, mitä mieleeni tuli. Sen voi tosiaan ohittaa.

mlphotic tykkää tästä.
  7. mlphotic

4 308
    324
    83
    Juu, oot tässä oikeassa, otin parisataa ruutua ja lopullinen versio on monelta osin parempi.

motris tykkää tästä.