Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Musta et ota enää yhtään kuvaa!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 22 Lokakuu 2013.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

Liitetyt tiedostot:

2. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36
    Vs: Musta et ota enää yhtään kuvaa!

Potkii jo maassa olevaa? Tyttö kaipaa selkeemmin rajumpia otteita. Shades of Greyt luettu?

Nää on Jukkikselta kyllä niin paljon parempaa kuin mm. se pari päivää sitten postattu Varkauden piiput oksien alla. Tähän perään nettitermein "imho".

3. TKa

TKa Well-Known Member

2 978
    238
    63

Omalla tavallaan hauska kuva. Mallin ilme mielestäni hyvä. Asento vaikuttaa hyvältä.

4. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Eikö tämä ole vähän myöhässä, stiikailin aukean sivultasi että otettu joskus 2009.
    Mikä on pointina julkaista vuosien takaista matskua?

Edit vilkaisin että tällä etusivulla on 5 räpsy ketjua.
    Onko tunne että ei ole olemassa jos ei postaa kokoajan jotain?
    Miksi ihmeessä pitää postata kokoajan?

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tämä kuva ei ole ollut missään esillä, samankaltainen, jossa potku ylöspäin.

6. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Otettu samana päivänä samassa sessioissa yli neljävuotta sitten?
    Oletan että nyt etusivulla olevista ketjusta edes joku on kuvattu lähiaikoina, niin ihmettelen mihin tarvitset kommentointia yli neljävuotta sitten otamaasi kuvaan?
    Voisin kuvitella että normaali tapauksessa otetaan kuvia ja laitetaan ne kommentoivaksi ja tehdään jotain johtopäätöksiä kommentoinin perusteella.

Vaikea kuvitella että otaisit ainakaan opiksi neljävuotta sitten otetun kuvan komentoinista, voisi kuvitella että kuvaamisesi voisi olla vaikka kehittynyt.

Istutko koneellasi kaikki päivät ja mietit mitä kuvaa voisit spämmätä nettiin, varmasti on vielä paljon rinnaksis ruutuja julkaisematta?

Edit.
    Mainitakoon nyt vielä erikseen tämän otsikkon erikoisuus, kun olet ottanut tuosta malista varmaan muutamatuhata kuvaa tuon jälkeen, joista olet julkaisut varmaan pari sataa?
    Edit siis tämä. Julkaistu aukeassa 29.3.2009
    Jukka Tuohino - Potku

7. keegan

keegan Well-Known Member

8 630
    1 537
    113

Jari, rauhoitu vähän hyvä mies, laske sataan tai käy kävelyllä.
    Ensiksikin Jukkis71 ei spämmää, mitä olen kuviaan täällä nähnyt niin hyvin perustein on hän ne näytille laittanut.
    Toiseksi ei ole mitään outoa siinä, että laittaa vähän vanhempia kuvia näytille. Ei ole mitään syytä miksi muiden pitäisi toimia kuten sinä toimit (viittaan viime aikojen kuvallisiin matkapäiväkirjoihisi kävely- ym. retkiltäsi); kukin taaplaa tyylillään, jos jonkun tyyli on toinen kuin sinun, ei sinun silti ole tarpeen heti hyökätä kimppuun.
    Jos ei pidä toisen tyylistä, niin voi joskus olla ihan hiljaa.
    Ennen kuin sanot että sorrun itse tässä viestissäni samaan, mistä sinulle puhun, niin huomautan että viestiesi aggressiivisuus ja henkilöön meneminen ei ole enää tyylikysymys.
    Se on käytöstapakysymys, miten ihmisten välillä keskustellaan; miksi väkisin haastaa riitaa?
    Ota aivan rauhallisesti, vedä syvään henkeä ja lue tekstejäsi ulkopuolisen silmin, millainen vaikutelma niiden kirjoittajasta tulee?

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Minusta tämä on aika lailla erilainen kuva, eri fiilis.
    Tässä vähän kuin potkaistaan kameramiestä päähän.
    Mulla on monilla kuvilla funktio, kuten tänään esmes tuolla, minkä linkitit.

Liitetyt tiedostot:

9. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Sulla tuntuu olevan kivi kengässä ja kiihko päällä, minulla ei.
    Saanen ihan vaan kysyä miksi, kun en keksi motiivia pävitäiseen julkaisuun vanhoilla kuvilla?
    Minusta on huono käytöstä muita kohtaan se että ottaa niin paljon tilaa etsusivusta, siitä asiallisesti kysyminen ei minusta ole huonoa käytöstä.
    Kuten tuo sivusta hyökäämisesi.

10. keegan

keegan Well-Known Member

8 630
    1 537
    113

No tämähän on julkinen foorumi joten sivusta hyökkääminen ei kyllä käsitteenä toimi tässä; julkinen kirjoitus on julkisesti kommentoitavissa.
    Netti on kommunikointivälineenä ongelmallinen, jos luet rauhallisesti omat viestisi, huomaat ettei niiden sisältö suinkaan ole "asiallista kysymistä".
    Tietysti kirjoitat tasan kuten tahdot ja hyväksi näet, ei siinä mitään. Mutta tekstejä - myös sinun - luetaan aivan sen mukaan mitä niihin on kirjoitettu, älä hämmästy jos teksteistäsi meille muille välittyvä kuva on erilainen kuin omakuvasi.

11. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Aivan varmasti on myös niitä jotka osaa lukea kirjoitukseni kuten sen olen kirjoitanut, ei tässä ketjussa kirjoituksissani ole heidänkään mielestä mitään sopimatonta, varsinkaan kun ottaa huomioon tälläkin foorumilla olevan sävyn.

Kuten on varmasti muitakin kun sinä jotka on lähtökohtaisesti ärsyyntynyt persoonastani ja asenoituvat teksteiheni kuten nyt sinä näyttät tekevän.

Totta  mooses täällä saa julkaista vaikka samaa kuvaa päivästä päivää, eikä minulla ole oikeutta sitä kieltää, mutta saanen kysyä mistä on kyse?

Edit minulla on yli satatuhatta ruutua otettu ja varmuuskopioitu viimesen 8 v. aikana, lähettelen juuri rästejä kuvatoimistoon, joukossa satoja tällä julkaisemattomia, mutta olisiko se kivaa muille?

12. keegan

keegan Well-Known Member

8 630
    1 537
    113

Heh, en ole ärsyyntynyt persoonastasi koska ei sinua tunne, emme ole koskaan tavanneet joten minun on mahdoton olla ärsyyntynyt jostakin josta en tiedä yhtään mitään.
    Teksteihisi asennoituminen tarkoittaisi että luen niistä jotakin mitä niissä ei sanota. Toimin tarkalleen päinvastoin.
    Olisiko satojen julkaisemattomiesi lähettäminen tänne kivaa meille muille? En voi tuohon vastata koska en tiedä millaisia ne ovat, nehän ovat julkaisemattomia:)
    Mutta jos ne ovat mielestäsi hyviä / kiinnostavia, niin mikä ettei, laita tulemaan. Omilla sivustoillasi sinulla ainakin (kun viimeksi kävin) on paljon todella hyvää materiaalia.

13. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Minusta pitää antaa tilaa myös muille ja siksi laitankin nykyisin saman reissun kuvat samaan ketjuun. Viimeisen kuukauden aikansa olen ottanut varmaan 100 maisemakuvaa joita vosin laitella muutamn päivässä.'

No kuten sanoin, niin kukin tekee kuten parhaaksi näkee, jos muuten ei määrätä.
    Mutta olen edelleen sitä mieltä että saan kysyä miksi.

14. keegan

keegan Well-Known Member

8 630
    1 537
    113

Totta kai "saa kysyä".

15. Herra iso herra

7 709
    10
    38

No miksi hyökkäsit, niin huonokäytöksisesti sitten?
    Olet tainnut kuitenkin jukkisen tavata, sillä muuten en ymmärrä hyökäystäsi ollenkaan.

16. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Eiköhän näitä kuvia aika pitkälti laiteta samasta syystä kuin pikkulapsi odottaa potalta päästyään kommenttia: "Tulipa hieno kakka!"

Mielestäni em. on keskustelualueen, aiheen tarkoituskin, pikemminkin kuin tarjota muille kysymyksiä, ihmeteltävää muodossa: "Miksi yritän olla pahansuopa, huonotapainen ja kerjään sillä huomiota"

17. keegan

keegan Well-Known Member

8 630
    1 537
    113

Päivän paras: salaliittolaiskortti:)

Ei Jari, en ole jukkista tavannut yhtään sen enempää kuin sinuakaan, en tunne miestä ollenkaan muutoin kuin foorumilta:)
    Ja ei, en hyökännyt, annoin sinulle neuvoja. En myöskään, usko tai älä, ole käyttäytynyt huonosti.
    Rauhallisesti vaan. Riittäisikö tämä tästä?

18. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Jaa oletin että tiedät kun osasit sanoa että ei spämmää ja että harkitsee hyvin mitä laitaa, no sitten tuo on vain mielipide kuten minunkin että spämmää.

Olen ihan rauhallisesti, vaikka et ilmeisesti itse osaa arvioida hyvänkäytöksen rajoja ja tämä riittää tästä;-)

19. keegan

keegan Well-Known Member

8 630
    1 537
    113

:)

20. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kuvien postaamisesta on ollut aikoinaan parikin erillistä keskusteluketjua, ja postausta ei ole mitenkään rajoitettu.
    Miksi vanhat hyvät kuvat pitäisi haudata arkistoihin?
    Hyvähän niitä on julkaista ja tehdä uudenlainen versiokin.
    T Jukka