Vs: Hääpotretti Kuvana muuten ihan herttaisen symppis mut valkeimmanpään sävyjä ei -ainakaan tänne asti- juur näy. Paremmalla kameralla kannattais arvotallennukset hoitaa Vaikka joku nykydigiNikon seuraavaksi handuun ...
Vs: Hääpotretti No, puhkihan se mekko on.... Sen sijaan sontsan tikun kanssa on oltu huolellisia; täsmälleen keskellä päälakea
Vs: Hääpotretti Sävyjä on olemassa ("onko olemassa sävyjä, jos niitä ei näe?"), mutta niin yläsävyissä, että useimpien ihmisten monitoreilla ei ole mitään toivoa erotella niitä toisistaan. Puhki se ei tarkkaan ottaen ole. Siksi ainakin nettikäyttöä varten tarvittaisiin kurvihoitoa, ettei kuva näyttäisi vähädynaamisella pokkarilla otetulta.
Vs: Hääpotretti Totta, ei "tarkkaan ottaen". Melkein kaikilla näytöillä kuitenkin viimeinen kymppi, 246-255, on näkymättömissä.
Vs: Hääpotretti Voi ollakin - katson tarkemmin - paremmalla näytöllä - kun voin. Mä vähän jopa epäilin et niin saattais ollakin. Mut tällä ei näkynyt tossa mekossa juur mitään sävyjä vaaleimmassa kohdissa. Sinänsä mielenkiintoista pohdiskelua. Mutta olisi kai mahdotonta ottaa kaikkien muiden näytöt huomioon ja tehdä kuvista "huonoimmillakin näytöillä kivasti näkyviä" ? Nää näitä ongelmia - kun kaikilla ei ole varaa hankkia 10 000 eukan näyttiksiä ja sit tämmöset köyhätkin (esim, just mä) voi kuitenkin aukoa päätänsä täällä netissä - muka tasavertaisina *HAH* rikkaiden seassa ...
Vs: Hääpotretti Sävyiä on vaalees mut myös melko hailakka kokonaisuus. Tummaa tummemmaksi - nyt harmaata ... Sit alkaa löytyy kuvasta vähän enemmän voimaa kun säädät hiukka lisää. Kivan kuvan aineksiahan tossa on. Reilusti suomalainen onni-hääkuva ! Elvis : PS . Ja mullahan ei oo täs nyt mitään kolmen miljoonan punnan näyttöjä öögien edessä - joten näkyy miten näkyy tänne ! - E
Vs: Hääpotretti Toi aurinkovarjojuttu - päästä kasvava varrellinen hattu - on mun mielestäni lähinnä vain hauskan koominen. Ei haittaa. Symppis.
Vs: Hääpotretti Ei mullakaan...itseasiassa nämä kaikki kolme näyttää suunilleen samanlaisilta. Varmaan tarttis uskoa "isoja" poikia ja hommata parempi näyttö...Kiitos Elvis neuvoista kuitenkin.