Vs: Maria Hieno kuva. Olen samaa mieltä Estin kanssa: toimisi kirjan kantena hienosti. Teksti tasapainottaisi ylävasenta kulmaa mukavasti. Nyt jää muuten upeassa kuvassa vähän hassuksi toi yläosa.
Vs: Maria (En ole koskaan ymmärtänyt lausuntoja, että jokin kuva toimisi hienosti kirjan tai äänilevyn kannessa tai vaikka mainoksessa. Siis kenties minkä tahansa kirjan tai äänilevyn kannessa tai mitä tahansa mainostettaessa. Ihan kuin muotoseikat riittäisivät eikä sisällöllä olisi mitään väliä. Lausuntoja selkeyttäisikin sen kirjan määrittely: olisiko oivallinen kirja kenties Raamattu, Iijoki-sarja, Kimi Räikkösen elämäkerta, matematiikan seitsemännen luokan oppikirja vaiko Ufot - ystävämme avaruudesta.)
Vs: Maria Olin lähes varma. että jos olet vielä hengissä, kirjoitat juuri noin. Enkä ihmettele, ettet juuri sinä ymmärrä. Kuvittelin kirjan nimeksi juuri saman kuin on tuo kaunis naisen nimi kuvan nimenäkin : <SIZE size="3"]M a r i a</SIZE> Ja tekstin, en ihan Silvasan kertomaan paikkaan, vaan hieman keskemmälle. Mutta en aivan keskelle kuitenkaan. Mielessäni olevalla tekstityypillä se toimisi (Matille : Olisi hyvännäköinen), tiedän sen. Kiitos Matti, olet hyvänolon turhien ja hölmöjen saivarteluiden messiaan lähetti suoraan ....stä edit : typo.
Vs: Maria Jos mvuori nyt noin tarkasti kysyy eikä osaa itse miettiä asiaa, niin vastaan että se olisi Kimi Räikkösen eroottiset muistelmat.
Vs: Maria Hyvä käyttökuva, muuten ei ihmeellinen. Mukavasti jätetty rajausvaraa ja tilaa tekstille. Valitettavasti eivät varmaan suostu maksamaan, koska vastaavaa löytyy parin euron hinnalla monesta stokkikaupasta? Anteeksi tylyyteni, mutta kuva ei nouse mielestäni peruskäyttökuvaa korkeammalle.
Vs: Maria Kiitoksia. Myynkin sen tauluna. Täytyy vaan valita prameet kehykset. No joo, pitää tutkailla tuota.