Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN M: CANON EOS 7D MARK II

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana lucky-13, 27 Toukokuu 2017.

1. lucky-13

lucky-13 Member

53
    0
    6
    Myydään hyvä croppi sitä tarvitsevalle. Tuli niin sanottu aivopieru ja hankin itselleni canonin ja croppi rungon. Kummassakaan ei ole mitään vikaa, mutta ennemmin nikon ja fx :)

Tämä komeuden hankin 1.5.2017 käytettynä ja edellisellä omistajalle se oli kakkos runko. Itse kamera on ostettu verkkokaupasta 14.2.2015. Ruutujen määrää en osaa sanoa, mutta eipä ne paljoa ole. Itse olen kuvannut tällä peräti 50ruutua.

Alkuperäinen pakkaus
    Kuitti
    Laturi+akku
    Runkotulppa

Näytössä on pieni naarmu vasemmassa kulmassa. Muutoin tämä on todella siistissä

Vaihdossa kelpaa nikon d3 / d3s

Yhteydenotto YV

2. jlo

jlo

1
    0
    0
    Hei,

olen onnistunut juuri hajottamaan oman runkoni, ja lähden 15.6. illalla kohti pohjoista. Olisin tarvinnut pikaisesti uuden rungon ja kysyisinkin kamerasi perään. Asun Espooss ja jos kamera on hyvässä kunnossa, niin voisin tarjota 780€ heti käteen siitä.
    Jos on tekniset kujeet hallussa, niin kameran suljinluvun saa kun lataat viimeisimmän ottamasi kuvan (https://www.camerashuttercount.com/) tuonne sivustoon. Ilmoittaa kameralla otettujen kuvien määrän.

Voisitko ystävällisesti ilmoittaa vastatessa myös otettujen kuvien määrän jos mahdollista?

Yst. terveisin,

Jari Laitasalo

3. Hei! Olisin kiinnostunut kamerastasi, voitaisiinko keskustella siitä sähköpostitse sonjakatarina0@gmail.com

4. Markkk

Markkk

6
    0
    1
    Hei,

Onko kamera edelleen myynnissä?

Markku Utti
    0400 786253