Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Voigtländer Nokton 40mm f/1.2 VM

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Lupus, 22 Heinäkuu 2018.

1. Lupus

Lupus Member

209
    2
    18
    *** MYYTY ***

Hinta: 650€

Tarjolla tuliterä Voigtländer Nokton 40mm f/1.2 VM aspherical Leica-M mountille, ja on adaptoitavissa myös peilittömille. Pieni (vain 315 grammaa), skarppi ja piirtää kermaisen bokehin ja kauniit sunstarit. Myyn vain koska olen hankkimassa natiivi FE-version tästä lasista. Toisin kuin monet "classic" Voigtländerit, tämä piirtää modernimmin ja on korjatumpi kuvanlaadultaan. On oma lempparini mistä en muuten luopuisi. Itse olen käyttänyt tätä ensiksi Fujilla, sitten Sonylla. Molemmilla aivan huikea lasi. Lasipinnat ja toiminta täysin virheetöntä, pidetty filtteriä alusta asti. Ei merkittävää käytön jälkeä. Mukaan alkuperäinen laatikko ja kaikki mitä alkuperäisessä laatikossa mukana tuli. Sijaitsee Masalassa kirkkonummella, mutta voin tuoda espoon Niittykumpuun työpaikalleni. Voidaan myös postittaa. Fuji-käyttäjälle voin laittaa mukaan sekä K&F Conceptin adapterin että Leicaist-merkkisen L/M-FX helicoid-adapterin jolla saa tarvittaessa 4mm loittoa ruuvattua lisää. Ja Sonylle minulta löytyy tavallinen K&F Conceptin adapteri.

Viimeksi muokattu: 13 Elokuu 2018
  2. Lupus

Lupus Member

209
    2
    18
    Nosto.

3. Lupus

Lupus Member

209
    2
    18